- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ایجادممنوعیت ‌های ورود و خروج به شهر قم و۲۵ استان دیگر

معاون استاندار قم گفت: استان قم یکی از استان‌های کشور بوده که از فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۲ ممنوعیت تردد در آن اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،بیژن سلیمان پور در گفت‌وگویی با اشاره به اطلاعیه کمیته اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا کشور اظهار داشت: متأسفانه در روزهای گذشته شاهد افزایش مبتلایان و فوت‌شدگان شیوه ویروس کرونا در کشور هستیم که در این زمینه ستاد ملی تصمیم به اعمال یکسری محدودیت‌ها در این زمینه گرفته است.

وی ممنوعیت ورود و خروج به شهر قم را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: استان قم یکی از ۲۵ استان و مرکز استان کشور بوده که از فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۲ محدودیت تردد در آن اعمال می‌شود و خروج خودروهای با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی غیربومی ممنوع می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم زمان پایان این محدودیت‌های ورود و خروج به استان را مطابق دستورالعمل ابلاغی ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه دانست و افزود: از پلیس راهنمایی و رانندگی خواسته‌شده تا نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اقدام کند.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری استان موظف به انسداد معابر غیراصلی شده است، تصریح کرد: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال این ممنوعیت‌ها نمی‌شوند.

سلیمان پور خاطرنشان کرد: برای کاهش حجم ابتلایان به کرونا هیچ راهی جز همکاری مردم برای قطع کردن این زنجیره وجود ندارد و باید با همکاری بر خسارت‌های جبران‌ناپذیر این بیماری بر سلامت مردم فائق آمد.