- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ایجاد ۷۶۰ مورد اشتغال در جامعه هدف بهزیستی استان قم در سال ۹۸

مدیر کل بهزیستی استان قم از ایجاد ۷۶۰ مورد ایجاد فرصت اشتغال و یا تثبیت شغل از محل پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان ، پرداخت کمکهای بلاعوض در زمینه اشتغال ،معرفی به مراکز کاریابی ، تشکیل گروه های همیار و… در سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،دکتر مهدی پهلوانی ضمن اعلام مطلب فوق افزود : تعهد تعریف شده برای بهزیستی استان قم در سال ۹۸ ایجاد ۷۵۶ مورد اشتغال در جامعه هدف بهزیستی بود که با تلاش های صورت گرفته و همکاری بانکهای عامل این تعهد محقق شد و ۷۶۰ مورد اشتغال ایجاد شد.
مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به معرفی ۵۲۶ مورد پرونده اشتغال مددجوئی به بانکهای عامل خاطر نشان کرد : از این تعداد ۳۷۴ مورد موفق به اخذ تسهیلات و ایجاد اشتغال شده اند که به علت بروز و شیوع بیماری کرونا تا حدودی در فرایند مذکور وقفه ایجاد شد که به یاری خداوند و همکاری بانکهای استان موارد باقی مانده هم بزودی موفق به اخذ تسهیلات خواهند شد .
دکتر پهلوانی باتشریح میزان اشتغال تحقق یافته به تفکیک هر معاونت افزود : در حوزه توانبخشی و معلولین عزیز ۳۲۵ مورد ایجاد اشتغال داشتم ، در حوزه حمایتی و اجتماعی ۱۳۵ مورد و در حوزه پیشگیری و معتادین بهبود یافته هم ۶۸ مورد که از ۱۶۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ريال مجموع تسهیلات تخصیصی به بهزیستی در سال ۹۸ جهت ایجاد اشتغال ۱۲۵۹۵۰۰۰۰۰۰۰ريال جذب شده است .