- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

اکران پیام‌های پیشگیری از کرونا در سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: سازه‌های تبلیغاتی و امکانات شهرداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای اکران پیام‌های پیشگیری از کرونا قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، مهدی کلانترزاده با تاکید بر اینکه مدیریت شهری آماده هرگونه همکاری با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم و کادر بهداشت و درمان برای جلوگیری از گسترش و پیشگیری از ویروس کرونا است، اظهار کرد: شهرداری قم تمام تدابیر لازم در این خصوص را در بدنه مدیریت شهری اندیشیده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمام واحدهای زیرمجموعه شهرداری خصوصا سازمان مدیریت پسماند همچون گذشته ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند، خاطرنشان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع به مردم نیز امکانات شهرداری در اختیار مجموعه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

کلانترزاده با تاکید بر اختصاص بخشی از فضاهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر به اکران پیام‌های بهداشتی و پیشگیری از کرونا، گفت: ۲۰ سازه پرتابل، ۴ عرشه پل و استندها و فضاهای تبلیغاتی آویز در شهر به این امر اختصاص یافته است تا اکران پیام‌های پیشگیری این بیماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرد.