- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

افتتاح هشتمین و نهمین خانه هلال در بخش کهک

با حضور مدیر کل جمعیت هلال احمر استان و بخشدار بخش کهک هشتمین و نهمین خانه هلال در روستاهای قبادبزن و دستگرد افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  ازکهک قم، محمد گل‌فشان صبح امروز در جمع مردم و مسولین بخش کهک در روستای دستگرد بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان از سال گذشته اقدام به ایجاد پایگاه‌های هلال کرده که امروز شاهد افتتاح صد و دهمین خانه هلال در استان و در بخش کهک بوده‌ایم. تمام خانه‌های هلال که ایجاد کرده‌ایم در ابتدا اقدام به تأمین نیروهای آموزش‌دیده کرده  و سپس اقدام به استقرار خانه‌های هلال می‌کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم  با اشاره به اینکه در ۴ بخش استان قم شعبه‌های هلال احمر را ایجاد کرده‌ایم، تصریح کرد:  همان‌طور که استان قم یک استان خاص است این شعبه‌ها در آن‌ها ایجادشده است،

گلفشان ادامه داد: در بخش کهک ده دوره آموزشی و در بخش خلجستان و دستجرد بالغ‌بر ۶ دوره آموزشی داشته‌ایم و نیروهای لازم دوره‌های تخصصی گذرانده اند.
گلفشان با بیان اینکه ساختمان در بخش‌های کهک و جعفرییه در اختیار جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در مجموعه استان قم شاهد همدلی دستگاه‌های مختلف و مسئولان هستیم .
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تخصیص شعب جمعیت هلال احمر، تخصیص نیرو به جمعیت هلال احمر استان و تأمین ساختمان ستادی به مجموعه هلال احمر استان تحقق پیدا کند.
مدیر کل جمعیت هلال احمر استان در ادامه از استقبال مردم و بخشدار کهک در خصوص همکاری با مجموعه هلال احمر تشکر کردو افزود : امروز شاهد افتتاح هشتمین و نهمین خانه هلال در روستا های قبادبزن و دستگرد بخش کهک بودیم که نشان از عزم مسولین و مردم این بخش در حمایت و همکاری با جمعیت هلال احمر استان است.
در ادامه بخشدار کهک از آمادگی بخش برای افتتاح خانه هلال در تمامی روستا های بخش عنوان کرد :شرایط لازم و بستر مناسب در بخش برای تمامی فعالیت های جمعیت هلال احمر استان فراهم است .