- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

اعلام تمهيدات پليس استان قم در ماه مبارک رمضان

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان از اهتمام جدي پليس در برخورد با هرگونه ناهنجاري اجتماعي و رفتار هاي هنجار شکنانه در ماه مبارک رمضان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، “سرهنگ پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به نزديکي ماه مبارک رمضان از قاطعيت پليس در برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي در اين ماه خبر داد.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان افزود: پليس در ماه مبارک رمضان با اهتمام جدي با هرگونه مظاهر علني فساد و روزه خواري برخورد مي کند.

وي ادامه داد: پليس در ماه مبارک رمضان، طرح هاي مشترکي را با ستاد امر به معروف و نهي از منکر اجرا و با هرگونه هنجار شکني و مظاهر علني فساد و روزه خواري با جديت برخورد مي کند .

 

سرهنگ کاوياني با اشاره به ظرفيت ستاد امر به معروف و نهي از منکر بيان داشت : پليس با استفاده اين استعداد اقدام به راه اندازي اکيپ هاي امر به معروف و نهي از منکر در سطح استان کرده است.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان در راستاي اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي بيان داشت : پليس اقدام به ساماندهي گشت هاي برخورد با روزه خواري در سطح استان کرده و در صورت مشاهده روزه خواري برابر قانون عمل کرده و فرد خاطي را دستگير و جهت سير مراحل قضائي به دادسرا معرفي مي کند.