- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه استان قم در راه پیمایی یوم الله۲۲بهمن

مردم بصیر و همیشه در صحنه استان قم در راه پیمایی یوم الله۲۲بهمن حضور پرشور وارزشمندی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  ؛ مردم بصیر و همیشه در صحنه استان قم ،علما، بسیجیان ،روحانیون و طلاب  همزمان با سراسر کشور با حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای تماشایی در برگ زرین این استان رقم زدند.

مردم همیشه درصحنه استان قم درساعات اولیه بامداد امروز از مسیر‌ خیابانهای شهیدان فاطمی و شهداء (صفائیه) قم با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌ها و تصاویر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سمت میدان آستانه و چهار راه شهداء محل تجمع حضور رساندند.

حضور افراد مختلف اعم از مرد و زن، پیر و جوان، کودک و مردم با ملیت‌های مختلف در این راهپیمایی باشکوه همراه با بسیجیان بار دیگر منش استکبارستیزی و دور کردن چشم بدخواهان نسبت به نظام اسلامی را به منصه ظهور رسانده است.

بسیجیان در طول مسیر با سردادن شعار‌هایی مانند “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “من هم سلیمانی‌ام”، “در بهار آزادی جای سردار شهید دلها خالی”، “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” همراهی خود را با انقلاب نشان دادند.

حضور ارزشمند علمای اعلام در این راهپیمایی،جلوه زیبایی از همدلی مردم وعلما را در حمایت از آرمانهای انقلاب به نمایش گذاشت.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی که  درجمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ درقم حضور یافته بود،در گفتگوباخبرنگار ما اظهار داشت: شور انقلابی با حضور جدی جوانان در ۲۲بهمن را شاهد بودیم ، مردم حضور درصحنه های انقلاب را جزو اداء دین میدانند.
ایشان خاطر نشان کردند:یو الله ۲۲ بهمن را به رهبر به رهبری معظم انقلاب و ملت انقلابی و فداکار تبریک می گویم. خداوند را شکر می کنم که هر سال مردم انقلابی تر از سال گذشته در راهپیمایی حضور پیدا میکنند ودشمن را مایوس میکنند.هرسال بینش و آگاهی مردم به هدایت های رهبری و عداوت و دشمنی استکبار بالاتر می رود و حضور جدی تر مردم خصوصا نسل جوانان را شاهد هستیم.
ایشان افزودند:امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت اسطوره آزادگان وانقلابی جهان سردار سلیمانی مصادف شد و انگیزه ایجاد کرد تا مردم تا مردم نسبت به انقلاب اسلامی و راه و اهداف شهدای والا مقام احساس دین بیشتری بکنند.ومردم را نسبت به حفظ وارزشها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی پایدارو مقومت تر کرد.
امیدوارم این راهپیمایی ، دشمنان انقلاب اسلامی ایران را ذلیل تر کند و انقلاب به پیروزی نهایی برسد .

گزارش از حسین کبابی