۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه اداره کل زندانها اهدا شد

در هفته گرامیداشت دفاع مقدس ۷۰۰ جلد کتاب از سوی معاونت امور جوانان هلال احمر قم به کتابخانه اداره کل زندان ها اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اهدای ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه اداره کل زندان ها استان خبر داد. محمد مصباحی […]

در هفته گرامیداشت دفاع مقدس ۷۰۰ جلد کتاب از سوی معاونت امور جوانان هلال احمر قم به کتابخانه اداره کل زندان ها اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اهدای ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه اداره کل زندان ها استان خبر داد.

محمد مصباحی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: طرح اهدای کتاب با عنوان “من یار مهربان” در سنوات مختلف و با تلاش جوانان هلال احمر در اردوهای جهادی و کاروان های نیکوکاری اجرایی شده است.

مصباحی تصریح کرد: در این طرح که با هدف فرهنگ سازی در راستای افزایش مطالعه در بین زندانیان اجرا شد، ۷۰۰ جلد کتاب توسط جوانان هلال احمر به کتابخانه اداره کل زندانهای استان قم اهدا شد.

وی یادآور شد: این کتاب ها شامل موضوعات مختلف از جمله؛ کتاب های کمک درسی مدارس، مذهبی، علمی، ورزشی و داستان است

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس اعضای کانون های دانشجویی استان قم با اجرای طرح اهدای خون به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

همزمان با ایام محرم الحرام و اقامه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به آحاد مردم، اعضا کانون دانشجویی هلال احمر استان قم در طرح اهدای خون شرکت کردند.

در این طرح که با همراهی معاون امور جوانان و کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم اجرایی شد، دانشجویان ضمن حضور در پایگاه انتقال خون با اهدای این مایع حیات بخش، به افراد نیازمند یه خون هدف حمایت از سلامت و زندگی انسان ها را محقق کردند.

محمد مصباحی با بیان اینکه این طرح با هدف فراهم‌کردن خون و فرآورده‌های خونی سالم برای بیماران نیازمند، اجرا شد افزود: کمک به همنوع و تقویت حس نوعدوستی و مسئولیت‌پذیری اعضای هلال‌احمر نسبت به سایر گروه‌های جامعه به ویژه بیماران خونی در قالب طرحی خیرخواهانه از دیگر اهداف این طرح به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم بدون هیچ چشمداشت مادی و تنها برای رضای خداوند اقدام به این کار می کنند، بیان کرد: اهدای خون در حقیقت نوعی ایثارگری است که باعث نجات جان بسیاری از افراد نیازمند به خون و فرآورده های آن می شود.