۱۲۰ مددجوی پدر سالمند به مشهدالرضا (ع) مشرف شدند

۱۲۰ مددجوی کمیته امداد استان قم به مناسبت دهه بصیرت و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش پایگاه  خبری  رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، حجت‌الاسلام‌  حسن هرمز بابیان اینکه اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت انجام می‌شود گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته می‌بایست امسال […]

۱۲۰ مددجوی کمیته امداد استان قم به مناسبت دهه بصیرت و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش پایگاه  خبری  رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، حجت‌الاسلام‌  حسن هرمز بابیان اینکه اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت انجام می‌شود گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته می‌بایست امسال دو هزار و ۵۰۰ نفر در قالب طرح شوق به مشهد مقدس مشرف شوند که اعزام دو هزار نفر را برای نیمه دوم سال در نظر گرفتیم که به‌طور متوسط سرانه هر نفر سه میلیون ریال است
وی با اشاره به اینکه از برنامه نیمه دوم سال اعزام هزار مددجوی دیگر باقیمانده گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محوریت این اعزام‌ها سرپرستان و مادران و دختران هستند که ۱۲۰ نفر از سالمندان آقا، در این دوره اعزام شدند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم بابیان اینکه سفر زیارتی این زائران سه‌روزه است گفت:
حجه الاسلام هرمز با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان در این اردوها گفت: آداب زیارت و امام شناسی و آشنایی با سبک و سیره رضوی ازجمله آموزش‌هایی است که برای زائران امام هشتم (ع) برگزار می‌شود تا علاوه بر استفاده بهینه از وقت در این حرم نورانی، شاهد افزایش بصیرت و معرفت زوار عزیز نسبت به حضرات ائمه معصومین (ع) باشیم.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم در پایان از خیران خواست تا همانند گذشته، برای رونق طرح شوق زیارت و اعزام بیشتر مددجویان به سفرهای زیارتی این اداره را یاری کنند.