یکی از ابزارهای مهم برای تقویت شهر هوشمند، تولید ارز دیجیتال است

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اظهار داشت:یکی از ابزارهای مهم برای تقویت شهر هوشمند، تولید ارز دیجیتال است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم صبح امروز در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی و رسمی  شورای اسلامی شهر که در ساختمان شهید باکری برگزار […]

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اظهار داشت:یکی از ابزارهای مهم برای تقویت شهر هوشمند، تولید ارز دیجیتال است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم صبح امروز در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی و رسمی  شورای اسلامی شهر که در ساختمان شهید باکری برگزار شد در دفاع از ضرورت ورود مدیریت شهری قم به تولید ارز دیجیتال، گفت: حرکت در مسیر ایجاد شهر هوشمند و هوشمندسازی قم نیاز به لوازمی دارد که یکی از آنها ارز دیجیتال است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط تحریمی، از اوایل امسال موضوع تولید ارز دیجیتال در کشور شدت گرفته و ارزش افزوده خوبی برای کشور داشته‌است، اظهار داشت:‌ با توجه به افزایش گرایش بخش خصوصی برای تولید ارز دیجیتال، دولت به جای کمک، در این زمینه مانع تراشی کرد و پس از ماه‌ها اختلاف تولید رمز ارز را منوط به مجوزهایی کرد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اظهار داشت: از سال گذشته که تولید ارز دیجیتال نیاز به مجوز نداشت، به صورت آزمایشی یک واحد تولید ارز دیجیتال در یکی از سازمان‌های شهرداری قم ایجاد و به لحاظ ارزش افزوده، دارای ارزش افزوده مناسبی نیز بود ولی این موضوع تنها به تولید ارز دیجیتال محدود شد.

رنجبر با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم برای تقویت شهر هوشمند، تولید ارز دیجیتال است، ادامه داد: با توجه به اینکه با مصوبه شورای شهر هر لحظه امکان جلوگیری از تولید رمز ارز توسط شهرداری قم وجود دارد، پیشنهاد ما این است که این مجوز داده شده تا شهرداری از این فناوری روز دچار عقب افتادگی نشود.