یکی ازروزهای که مردم درآن تاثیرگذارهستند،انتخابات مجلس شورای اسلامی است

آیت الله شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی پس از انداختن رای خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:یکی از روزهای که مردم در آن تاثیر گذارهستند،انتخابات مجلس شورای اسلامی است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حضرت آیت الله فاضل لنکرانی پس از انداختن رای خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامیو […]

آیت الله شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی پس از انداختن رای خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:یکی از روزهای که مردم در آن تاثیر گذارهستند،انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حضرت آیت الله فاضل لنکرانی پس از انداختن رای خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامیو میان دوره انتخابات خبرگان رهبری درمصاحبه با خبرنگار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و در جمع خبرنگاران  اظهار داشت:یکی از روزهای که مردم در آن تاثیر گذارهستند،انتخابات مجلس شورای اسلامی.

متن سخنان حضرت آیت الله فاضل لنکرانی پس از انداختن رای خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره انتخابات خبرگان رهبری درمصاحبه با خبرنگار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و در جمع خبرنگاران :
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیار خوشحالیم یکی از جشن های بزرگ انقلاب ویکی از روزهای که مردم در آن تاثیر گذار هستند یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی وانتخابات مجلس خبرگان رهبری به لطف خدا توانستیم شرکت کنیم و به عنوان یک وظیفه شرعی رای خود را در صندوق ها بریزیم.
این نکته را تاکید قرار بدهم که جزو تاکیدات امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بود که این امر علاوه بر حق قانونی و شهروندی ، یک تکلیف شرعی است.
عده ای بدنبال این هستندکه این تکلیف شرعی را کم رنگ کنند.مردم عزیز ایران بدانند حضور در انتخابات به عنوان وظیفه شرعی انجام می شود.روشن است دشمن ماه ها به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات بود، و چقدر در فضای مجازی خباثت و شیطنت دشمن را ملاحظه کردیم که هر طوری شده حضور مردم در در انتخابات کم رنگ شود
به برکت شهادت سردار شهید سلیمانی و به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب و از همه مهمتر حرف اول را آگاهی مردم می زند ،امروز اقشار مختلف با جدیت و علاقه با شور و نشاط برای حفظ انقلاب و نظام و تشکیل مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند از این بابت خدا را شکر گذار هستیم.