- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

زمین گیرشدن سارقان منازل قم وتبریز در دستان ماموران قم

جانشين فرماندهي انتظامي استان از انهدام يک باند ۱۰ نفره سرقت منزل خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات پليس به ۶۱ فقره سرقت در استان هاي قم و تبريز اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”صياد درويشي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:در پي دستگيري ۵ نفر از اعضاي يک باند سرقت منزل، با انجام يکسري اقدامات گسترده پلیسی و همچنين بررسي اسناد و مدارک به دست آمده از متهمان، ۴ تن ديگر از اعضاي اين باند شناسايي و دستگيري آن ها نيز در دستور کار پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وي در ادامه با بيان اين که پس از هماهنگي با مقام قضائي استان اين افراد در چندين عمليات جداگانه دستگير شدند، گفت:سرانجام متهمان در تحقيقات پليس در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به ۶۱ فقره سرقت منزل در استان هاي قم و تبريز اعتراف کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اين که افراد دستگير شده داراي سوابق کيفري هستند، تصريح کرد:در اين رابطه يک نفر مالخر طلاجات نيز شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ درويشي در ادامه با اشاره به اين که تعدادي از دستگير شدگان اعتياد شديد به مواد مخدر دارند، افزود: نهايتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در خاتمه ضمن تاکيد بر ضرورت بکارگيري دوربين مداربسته و سيستم دزدگير براي منازل، گفت: اکثر سرقت ها از منازلي رخ داده که فاقد حفاظت فيزکي مناسب و تجهيزات ضد سرقت شامل” دوربين مداربسته و علائم هشدار دهنده” بوده اند.

راه اندازي سامانه پيام کوتاه ۱۱۰ در قم

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان از راه اندازي سامانه پيام کوتاه ۱۱۰ در قم خبر داد.

سرهنگ”فرزاد عسگري”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به راه اندازي سامانه پيام کوتاه ۱۱۰ در قم، اظهارداشت: اين مهم در راستاي خدمت رساني هرچه بهتر به به هموطنان انجام شده است.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قم امنيت را حاصل مشارکت مردمي دانست و گفت: هموطناني که به دلايل مختلف قادر به برقراري تماس با مراکز ۱۱۰ نباشند مي توانند از اين سامانه استفاده کنند.

سرهنگ عسگري تاکيد کرد: افراد مي توانند براي ارسال اخبار مرتبط با ناهنجاري هاي جرايم موجود در جامعه و يا اخبار امنيتي از سامانه پيام کوتاه ۱۱۰ استفاده کنند.