گفتگوي رو در روي مسؤلان شركت توزيع برق استان قم با مردم

مديركل روابط عمومي استانداري قم از گفتگوي رو در رو و مستقيم مسؤلان شركت توزيع برق استان قم با مردم و نمازگزاران در محل مصلي نماز جمعه اين هفته قم خبر داد و گفت: اين برنامه در راستاي اجراي طرح رقابت در خدمت انجام مي شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از […]

مديركل روابط عمومي استانداري قم از گفتگوي رو در رو و مستقيم مسؤلان شركت توزيع برق استان قم با مردم و نمازگزاران در محل مصلي نماز جمعه اين هفته قم خبر داد و گفت: اين برنامه در راستاي اجراي طرح رقابت در خدمت انجام مي شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد رضا طباطبايي با اشاره به سوابق اجراي طرح رقابت در خدمت اظهار كرد: اين طرح ابتكاري، در راستاي ارتباط بيشتر مسئولين با مردم و با مشاركت ستاد نماز جمعه قم و روابط عمومي استانداري از سال ۹۵ در حال اجرا مي باشد.

وي با اشاره به برنامه ريزي هاي مربوط به اجراي اين طرح در ايام الله دهه مبارك فجر تصريح كرد: در طول اين دهه تعدادي از مديران دستگاه ها و معاونين استاندار در نماز جمعه شهر قم و بخش هاي استان حضور داشته و ضمن ارائه گزارشي از عملكرد دولت، پاسخگوي مشكلات و مطالبات مردم خواهند بود.

طباطبايي با اشاره به اعلام آمادگي  مديران دستگاه هاي استان براي شركت در اين طرح خاطرنشان كرد:  بر اساس هماهنگي هاي بعمل آمده، مسؤلان شركت توزيع برق استان، از ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۳ بهمن ماه، در محل مصلي نماز جمعه قم مستقر شده و با مردم و نمازگزاران ديدار خواهند داشت.