گفتگوبامدیرعامل شرکت دقیق پلاستیک که درکار خیرنیزفعال است

باتوجه به سیاست کاری این رسانه مبنی برحمایت از تولید ملی وتشویق مردم به کار خیر،به سراغ مدیرعامل شرکت دقیق پلاستیک رفتیم که در اوج بحران کرونا باگذشتن از منافع مادی خود وباتبدیل تولید چند دستگاه خود به تولید دستکش که نیاز مبرم مردم استان به آن بود،وتوزیع رایگان ان میان افراد نیازمند،و..،سهم ارزنده ای […]

باتوجه به سیاست کاری این رسانه مبنی برحمایت از تولید ملی وتشویق مردم به کار خیر،به سراغ مدیرعامل شرکت دقیق پلاستیک رفتیم که در اوج بحران کرونا باگذشتن از منافع مادی خود وباتبدیل تولید چند دستگاه خود به تولید دستکش که نیاز مبرم مردم استان به آن بود،وتوزیع رایگان ان میان افراد نیازمند،و..،سهم ارزنده ای در پویش مردمی خدمت به نیازمندان داشت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، مهدی ایرانی مدیرعامل این شرکت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:در ابتدا تاکید میکنم که بنده وامثال بنده ،هر آنچه انجام دادیم،یک وظیفه شرعی وقانونی بوده که می بایست در چنین روزهایی به داد همنوعان خود در اوج بحران شیوع کرونابرسیم.

وخدا را شاکرم که در حد بظاعت وتوان خود ودوستانم،سعی کردیم در ایام بحران کرونا که خیلی ها به فکر ثروت اندوزی بیشتری بوده اند،وجدان وانسانیت خود را فراموش نکرده وبه فکر تامین نیازهای مردم باشیم.

وی می افزاید:همزمان با شروع بحران کرونا،مردم برای تامین نیازهای خود به سمت تهیه دستکش یکبار مصرف رفتند وبه تبع آن این کالا در بازارنایاب شد وتعدادی از سود جویان نیز از این فرصت برای ثروت اندوزی بهره بردند به طوری که قیمت دستکشهای یکبار مصرف به ۳برابر نیز رسید.

واین باعث شد که ما به فکر چار اندیشی در این زمینه باشیم.به طوری که با تغییر کار برخی از دستگاه های تولیدی خود از پلاستیک به تولید دستکش،سعی در حل برخی از مشکلات مردم در این زمینه کردیم به طوری که برای خانواده های نیازمند به صورت مجانی،وبرای عموم به نرخ منصفانه تولید وتوزیع کردیم وبه حمد لله این کار باعث شد که برخلاف خیلی از کارخانه های که به تعدیل نیرو پرداختند،ماهمچنان به تولید خود ادامه داده ونیازهای مردم را در این زمینه تامین نماییم.

وی به توضیح تاریخچه شرکت دقیق پلاستیک پرداخت وخاطر نشان کرد:

شرکت تولیدی دقیق پلاستیک درسال ۱۳۵۹با شماره ثبت ۳۱۷ وباکادری متشکل از ۴نفر باهدف تولید،ساخت وعرضه قطعات صنعتی وقطعات پلاستیکی مورد استفاده درصنایع نساجی (قرقره .ماسوره و…) فعایت خود راآغاز نمود . وهمزمان با جنگ تحمیلی و ارتباط مستقیم با صنایع دفاع ،موفق به تولید شیشه ماسکهای شیمیایی گردید.پس از آن بابحران در صنعت نساجی در دهه ۸۰تغییر کاربری داده و این حرکت نقطه آغازی بود برای جهشی فراتر .

چرا که شور جوانی و اشتیاق به تولید از یکسو،خلاقیت و مدیریت توانمند از سوی دیگر وشناخت نیاز بازار مصرفی باعث شد که این شرکت مسیر رشد وترقی را به درستی طی کند به طوریکه به تدریج به تعداد دستگاهها و نیروی کار افزوده گردید . و ظرفیت تولید با افزایش چشمگیری مواجه شد و با تلاشی مضاعف درصدد بازکردن پنجره ای جدید در این صنعت گردید.

تحقیق ،توسعه و کنترل کیفیت شرکت دقیق پلاستیک:

وی در ادامه اظهار داشت:مدیریت شرکت دقیق پلاستیک توجه به تحقیقات میدانی را از ضروریات فعالیت پویای صنعتی میداند و تلاش داردتا با بهره گیری از دانش روز به توانایی تولید محصولات جدید و استاندارد مورد نیاز جامعه در بخشهای تخصصی دست یابدودارای پروانه های بهداشتی ساخت ،پروانه های تشویقی استاندارد,iso9001:2015، OHSAS18001:2007 ،۱۴۰۰۱:۲۰۱۵iso  و manajement system  IMS میباشد.دراین بین مهندسان مجرب و کارآزموده و نیروی فعال و متعهد شرکت در این مسیر نقش بسزایی را ایفا میکنند .

ظرفیت و توان تولید شرکت دقیق پلاستیک:

مهدی ایرانی می افزاید:با توجه به تنوع تجهیزات و ماشین آلات ،مدیریت علمی و نیروی کار فعال باعث شده است که شرکت دقیق پلاستیک یکی از شرکتهای برتر در این صنعت قلمداد گردد.

تنوع فنی محصولات و خدمات شرکت دقیق پلاستیک:

وی گفت:با توجه به امکانات موجود و با دراختیار داشتن تجهیزات بروز تولید انواع :نایلون ،نایلکس،سلفون،پاکت های دسته دار،پاکت های فریزر ،پاکت های زباله ،محافظ غذا،دستکشهای یکبارمصرف ،سفره های متنوع ،پاکتهای فروشگاهی ،چاپ و دوخت قادر است یک پکیج کامل خدماتی را به مشتریان خود ارایه دهد و هر آنچه را که مورد نیاز مشتریان عزیز می باشد از هرنوع سایز و فرمول ترکیبی با کیفیتی چشمگیر در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تولید عرضه نماید .

هدف شرکت دقیق پلاستیک:

وی در ادامه به اهداف این شرکت اشاره کرد واظهار داشت:شرکت دقیق پلاستیک در این راستا خود راموظف میداند تا با تولید محصولات با کیفیت و قیمت تمام شده مناسب و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان محترم تاحد بسیار زیادی این دغدغه هارا کاهش دهد به همین دلیل این شرکت اطمینان همه جانبه مشتریان را آرمان خود دانسته و صحت این هدف والا در ارتباط ما با فروشگاههای زنجیره ای سطح کشور من جمله      شهروند،رفاه،کوروش،اتکا،جانبازان،هایپرمی،هایپرسی،کوثر،سپه و نجم خاورمیانه به روز نموده است .

امید آن داریم که درچرخه تولیدایران عزیزمان نقشی موثر ایفا کرده باشیم.

شایان ذکر است که آدرس این شرکت در قم ،جاده قدیم قم_تهران، بلوار شهید خداکرم، کوچه ۲۰           واقع شده است.

شماره تماس شرکت:۰۹۱۲۷۵۸۹۶۳۱/۰۲۵۳۶۶۴۱۰۶۴

گزارش از حسین کبابی