گردهمایی حامیان آب باید به الگویی برای کشور تبدیل شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم ضمن اعلام حمایت استانداری از برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب در قم، از همه دستگاه‌های استان خواست تا همکاری لازم را برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم ضمن اعلام حمایت استانداری از برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب در قم، از همه دستگاه‌های استان خواست تا همکاری لازم را برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهرداد غضنفری در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با حمایت از برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب در قم، آن را اقدام بسیار خوب توصیف کرد و گفت: همه دستگاه‌های استان باید همکاری لازم را برای برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی داشته باشند.

وی ضمن اینکه به مدیر روابط عمومی استانداری مأموریت هماهنگی دستگاه‌ها را برای برگزاری باشکوه این گردهمایی داد، از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیز خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم زمینه‌سازی برگزاری هر چه‌بهتر این برنامه را فراهم کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم با اشاره به آثار مثبت برگزاری این گردهمایی در قم اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که این برنامه به عنوان یک الگو برای سایر استان‌های کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه قم باید پایتخت فرهنگی کشور باشد، خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط حساس کشور در خصوص آب، یکی از اقتضائات پرداختن به این مسئله در ابعاد مختلف است که یکی از آن‌ها گردهمایی حامیان آب است.

غضنفری با تاکید بر لزوم انجام اقدامات فرهنگی در خصوص اهمیت آب تاکید کرد: اگر این مسائل با فرهنگ جامعه گره بخورد قطعاً نتایج بهتری حاصل خواهد شد و همه اقشار جامعه از آن منتفع می‌شوند.

وی با بیان اینکه از تمام امکانات دستگاه‌ها به ویژه شهرداری باید در خصوص برگزاری این گردهمایی استفاده شود، یک بار دیگر از تمام دستگاه‌های استان خواست تا شرکت آب و فاضلاب را در برگزاری هر چه‌بهتر این گردهمایی همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با اشاره به توجه ویژه این شرکت به مسائل فرهنگی در کنار اقدامات فنی و مهندسی گفت: ما معتقدیم اگر فرهنگ استفاده از آب در جامعه اصلاح شود بسیاری از مشکلات و چالش‌هایی که در این زمینه وجود دارد برطرف خواهد شد.

دکتر صادق پور، آموزش به دانش آموزان را یکی از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده درست از آب در جامعه ذکر کرد و ابراز داشت: با آموزش‌های مؤثر در مدارس، می‌توانیم نسلی را تربیت کنیم که در آینده قدر آب را بیشتر می‌دانند و صرفه‌جویی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار ‌دهند.

وی برگزاری گردهمایی حامیان آب را نیز در این راستا دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق، حمایت استانداری و مشارکت سایر دستگاه‌های استان، یک برنامه در شأن و جایگاه استان مقدس قم برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم نیز با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده با سایر دستگاه‌های استان برای برگزاری گردهمایی حامیان آب اظهار داشت: با همفکری صورت گرفته با نمایندگان دستگاه‌های مرتبط زمان این گردهمایی ۱۲ مردادماه در سالن شهید حیدریان تعیین شد.

سیدرضا طباطبایی پخش زنده تلویزیونی، تنوع در برنامه‌های گردهمایی، آماده‌سازی ورزشگاه حیدریان، طراحی پوستر برنامه و تبلیغات محیطی در سطح شهر را از جمله برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری هر چه‌بهتر این گردهمایی ذکر کرد.