- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

کلاه برداری میلیاردی درقالب دفتر فروش بلیط هواپیما

فرمانده انتظامی استان قم گفت : فردی شکایتی  داشت مبنی بر اینکه از یکی از دفاتر فروش بلیط هواپیما برای ۲۸ نفر بلیط از مقصد تهران به کراچي با مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه اما در زمان پرواز و هنگام مراجعه به فرودگاه متوجه جعلی بودن بلیط ها شده است که این فرد کلاه بردار با تلاش ماموران دستگیر شد.

سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه از یکی از دفاتر فروش بلیط هواپیما برای ۲۸ نفر بلیط از مقصد تهران به کراچي با مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه اما در زمان پرواز و هنگام مراجعه به فرودگاه متوجه جعلی بودن بلیط ها شده است، بنابراین موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی گفت: طی بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد مدیر دفتر به دلیل شرایط جسمانی محل مذکور را به مدت ۴ ماه به فردی اجاره و نامبرده نیز صرفاً برای کلاهبرداری آن را اجاره و اکنون متواری است.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدامات پلیسی متهم دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
سردار میرفیضی گفت: در نهایت نامبرده پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

توقیف دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی قم

سردار “سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: در اجراي طرح برخورد با خودروهاي حامل قاچاق، مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را که از جنوب کشور به مقصد استان همجوار قم در حرکت بودند، در محور مواصلاتی “قم-تهران” توقیف کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۶ تخته قاليچه و ۳۵۵ تخته پتوي مسافرتي قاچاق کشف و راننده خودروها دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را در مجموع حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سردار میرفیضی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.