کلاهبرداري با سرويس پرداخت نقدي تلفني (ميس کال)

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان قم با بیان این که ميس کال تازه ترين ترفندي است که کلاهبرداران براي انجام اقدامات مجرمانه از آن استفاده مي کنند، به شهروندان هشدار داد مراقب باشند تا در دام افراد شياد گرفتار نشوند . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علي موالي” در گفت و گو […]

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان قم با بیان این که ميس کال تازه ترين ترفندي است که کلاهبرداران براي انجام اقدامات مجرمانه از آن استفاده مي کنند، به شهروندان هشدار داد مراقب باشند تا در دام افراد شياد گرفتار نشوند .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علي موالي” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس و در تشریح خبرفوق، اظهارداشت: در اين روش کلاهبرداران با استفاده از سامانه تماس خودکار شماره هايي را انتخاب و به صورت اتوماتيک تماس گرفته اما پس از آنکه زنگ تلفن يک بار به صدا در آمد، تماس قطع و مخاطب که از اين کار کنجکاو شده با آن شماره تماس مي گيرد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان قم تصریح کرد: در این تماس مخاطب بدون اينکه متوجه باشد به سرويس پرداخت نقدي تلفني وصل مي شود.

سرهنگ موالی با بیان این که این تماس هزينه زيادي براي تماس گيرنده ايجاد کرده و زماني که قبض ماهانه براي وي ارسال مي شود متوجه اين سوء استفاده مي شود به شهروندان هشدار داد مراقب باشند تا در دام افراد شياد گرفتار نشوند .

/////////////////////////

برخورد قانونی با مخلین نظم و آرامش مردم در شب چهارشنبه آخر سال

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از برخورد قاطع پلیس نسبت به هرگونه هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

“سرهنگ پیام کاویانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس قم در چهارشنبه آخر سال، اظهارداشت: متاسفانه برخی از جوانان، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی و شبی پرمخاطره تبدیل کرده و با استفاده از ترقه های خطرناک، سبب آسیب جسمانی و قطع عضو و حتی مرگ خود و دیگران را رقم می زنند.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته فی ما بین پلیس و دستگاه قضائی استان از برخورد جدی با هنجارشکنان شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سرهنگ کاویانی عنوان داشت: پلیس قم در این شب با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و طی هماهنگی های به عمل آمده وسایل نقلیه متخلفان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم ازوالدین خواست، بر رفتار فرزندان خود نظارت و مدیریت داشته تا انشاءالله از بروز آسیب های احتمالی پیشگیری شود.