کلاهبردارهاي تلفني حتی در ایام عیددست بردار نیستند

رئيس پليس فتا استان گفت: با توجه به آغاز سال جديد، برخي افراد سودجو و کلاهبردار در تماس تلفني با مردم، آن ها را به بهانه هاي مختلف پاي دستگاه هاي خودپرداز بانک ها کشانده و کلاهبرداري مي کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ ” علي موالي” در گفت و گو با خبرنگار […]

رئيس پليس فتا استان گفت: با توجه به آغاز سال جديد، برخي افراد سودجو و کلاهبردار در تماس تلفني با مردم، آن ها را به بهانه هاي مختلف پاي دستگاه هاي خودپرداز بانک ها کشانده و کلاهبرداري مي کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ ” علي موالي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در سال جديد عده اي سودجو که غالبا از فن بيان بالايي برخوردار هستند، طي تماس با شهروندان آن ها را به عناوين مختلفي همچون برنده در قرعه کشي و … به پاي دستگاه هاي خودپرداز بانک ها کشانده و با فريبکاري حساب بانکي و اطلاعات حساب شان را سرقت مي کنند.

وي تاکيد کرد: براي دريافت پول هيچ نیازي به حضور افراد در جلوی دستگاه هاي خودپرداز بانک ها نيست و اين تماس ها قطعا براي کلاهبرداری است.

رئيس پليس فتا استان گفت : در صورتی که پولی در حساب افراد نباشد با وارد کردن کارت به داخل دستگاه خودپرداز، مشخصات حساب بانکی شان طعمه سودجویان قرار گرفته و ممکن است پول هایی که از حساب های دیگری به سرقت رفته به حساب آن ها واریز و بعدا نيز در این مورد باید پاسخگو باشند.

سرهنگ موالي افزود: شهروندان از طریق سایت پليس فتا ناجا به نشانی www.cyber.police.ir مي توانند گزارشات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند .

………………..

کشف ۲۱۴ کيلوگرم ترياک در قم

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۲۱۴  کيلوگرم ترياک در قم طي ۲ عمليات پليسي در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ”غلام عباس بلفکه” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پيگيري اطلاعاتي مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد، يک نفر قاچاقچي قصد دارد با یک دستگاه وانت مزدا محموله موادمخدر را به استان همجوار قم منتقل کند که رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گفته وي پس از هماهنگي قضائي مأموران به محورهاي مواصلاتي اعزام و با کنترل تردد خودروهاي عبوري خودرو وانت را شناسايي و متوقف کردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان افزود: در بازرسي از خودرو مذکور، ۱۴۷ کيلوگرم ترياک در قالب ۱۵ بسته که به طرز ماهرانه ای جاسازي شده بود کشف و راننده دستگير شد.

وي ادامه داد: مأموران در عملياتي ديگر نيز يک نفر قاچاقچي موادمخدر را شناسايي و در بازرسي از خودرو پرايد وي، ۶۷ کيلوگرم ترياک کشف کردند.

سرهنگ بلفکه گفت: نهايتاً متهمان براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.