کشف ۲ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ” غلامعباس بلفکه” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پیگیری های اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ” غلامعباس بلفکه” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پیگیری های اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص گرديد شخصي به هویت معلوم قصد دارد مقاديري مواد مخدر “هرويين” را از پایتخت به استان قم منتقل و برای نگهداري تحويل شخصي در یکی از محله های استان نماید که  بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به آدرس اعلامی اعزام و به محض ورود به منزل موصوف متوجه شدند تحویل گیرنده مواد مخدر در منزل حضور نداشته که در این رابطه در بازرسي از داخل زيرزمين منزل ، مقدار ۲ کيلوگرم مواد مخدر از نوع هرويين مرطوب در قالب ۲ بسته و تعداد ۲ دستگاه ترازوي توزين ديجيتالي و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: ماموران طی یکسری اقدامات پلیسی، مالک اصلی مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک نفر سرنشین در حوالی منزل موصوف مشاهده و به تعقیب و گریز متهمان پرداختند که موفق شدند در یک اقدام ضربتی هر دو نفر را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در ادامه تحویل گیرنده مواد مخدر نیز توسط ماموران شناسایی و در حالی که قصد ورود به منزلش را داشته، دستگیر و متهمان به همراه خودروی توقیف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: پس از تشکيل پرونده، نهایتاً متهمان براي انجام مراحل قانوني مناسب روانه زندان شدند.