کشف ۱۰ تن برنج قاچاق در قم

رئيس پليس آگاهي استان از کشف ۱۰ تن برنج خارجي قاچاق در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قم با اجراي طرحي در يکي از محورهاي مواصلاتي، حين کنترل تردد […]

رئيس پليس آگاهي استان از کشف ۱۰ تن برنج خارجي قاچاق در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قم با اجراي طرحي در يکي از محورهاي مواصلاتي، حين کنترل تردد خودروهاي عبوري يک دستگاه کاميون را به ظن قاچاق متوقف کردند.

وي گفت: در ادامه راننده بيان کرد کاميون حامل بار حبوبات بوده اما در بررسي اوليه مشخص شد خودرو مذکور حامل برنج است.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: سپس با توجه به اظهارات ضد و نقيض و عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکي، پس از هماهنگي قضائي خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قم منتقل و ۱۰ تن برنج خارجي قاچاق کشف شد.

سرهنگ کرمي گفت: راننده در اظهارات خود اذعان کرد، محموله برنج را از راننده کاميون در يکي از شهرستان هاي غربي خريداري و قصد فروش آن در تهران داشتم.

رئيس پليس آگاهي استان قم گفت: نهايتاً راننده کاميون براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.

//////////////////////////////////////////////

کشف ۵ کيلوگرم هروئين در قم

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۵کيلوگرم هروئين در نتيجه بازرسي از يک دستگاه خودرو پرايد در اتوبان “تهران-قم” خبر داد.

سرهنگ”غلام عباس بلفکه”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پيگيري اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد يک زوج قاچاقچي قصد دارند توسط يک دستگاه خودرو پرايد محموله مواد مخدر را از استان همجوار با عبور از محور مواصلاتي استان قم به کاشان منتقل کنند، بنابراين موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

به گفته وي سپس با هماهنگي قضائي، تيم عملياتي به اتوبان “تهران-قم” اعزام و پس از کنترل تردد خودروهاي عبوري خودرو مذکور را شناسايي و متوقف کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: در ادامه پس از بازرسي از پرايد ۵ کيلوگرم هروئین مرطوب در قالب ۵ بسته کشف و زوج قاچاقچي دستگير شدند.

سرهنگ بلفکه گفت: نهايتاً متهمان به همراه پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.