- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

کشف محموله ۴۵۰ ميليون ريالي قاشق و چنگال قاچاق از نيسان حمل سوخت

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از کشف محموله قاشق و چنگال قاچاق به ارزش ۴۵۰ ميليون ريال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:مأموران پليس آگاهي استان حين تردد کنترل خودروهاي عبوري در يکي از محورهاي مواصلاتي استان، يک دستگاه خودرو نيسان داراي مخزن حمل سوخت را متوقف کردند.

وي گفت: در ادامه طي بررسي اوليه مشخص شد خودرو حامل روغن سوخته بوده که از يکي از شهرهاي جنوبي کشور به مقصد تهران بارگيري شده است.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: سپس با اخذ مجوز قضائي، خودرو براي بررسي بيشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان منتقل و ۴۹ کارتن قاشق و چنگال به ارزش بيش از ۴۵۰ ميليون ريال که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف شد.

سرهنگ کرمي گفت: نهايتاً متهم به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.

/////////////////////////////

کشف ۴۲۰۰ ليتر گازوئيل قاچاق در قم

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از کشف ۴۲۰۰ ليتر گازوئيل قاچاق در قم خبر داد.

سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي خبر واصله مبني بر اين که يک دستگاه کاميون اقدام به سوخت گيري متناوب از يکي از جايگاه هاي سوخت مي کند که با اعلام موضوع به پليس آگاهي استان موضوع در دستور کار قرار گرفته و پس از شناسايي محل دپو سوخت، خودرو توقيف شد.

وي گفت: در ادامه با دستور قضائي سوخت مکشوفه با همکاري شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي به انبار اين شرکت منتقل که پس از تخليه مقدار آن را ۱۸۰۰ ليتر گازوئيل اعلام کردند.

رئيس پليس آگاهي استان افزود: همچنين در پي خبر واصله مبني برحمل سوخت خارج از شبکه توسط يک دستگاه خاور، خودرو مذکور شناسايي و توقيف شد.

سرهنگ کرمي گفت: با هماهنگي قضائي، سوخت مکشوفه تحويل انبار شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي شده که مقدار آن را ۲۴۰۰ ليتر گازوئيل اعلام کردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم افزود: نهايتاً هر دو راننده خودرو، به همراه پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

////////////////////////////////////////////////////////

ستگيري ۵ نفر از دلالان غيرمجاز ارز در قم

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري ۵ تن از دلالان غيرمجاز ارز در استان خبر داد.

سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: مأموران پليس آگاهي استان پس از هماهنگي قضائي با حضور در اطراف ميدان آستانه، ۵ نفر از دلالان غير مجاز ارز را شناسايي و دستگير کردند.

وي گفت: در ادامه متهمان براي انجام تحقيقات تکميلي به پليسي آگاهي استان منتقل شدند.

سرهنگ کرمي افزود: از اين افراد ۱۳۸۰ دلار آمريکا، ۱۶۵۱۲۵۰ دينار عراقي، ۵۱ دلار استرليا، ۴۰ پوند انگليس کشف شده است.

رئيس پليس آگاهي استان قم گفت: نهايتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.