کشف محموله یک میلیاردی قاچاق لوازم خانگي در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ار.ز پلیس امنیت اقتصادی استان، حين کنترل تردد خودروهاي عبوري در محور “سلفچگان – ساوه” یک دستگاه کاميونت ايسوزو را به ظن […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ار.ز پلیس امنیت اقتصادی استان، حين کنترل تردد خودروهاي عبوري در محور “سلفچگان – ساوه” یک دستگاه کاميونت ايسوزو را به ظن حمل قاچاق توقیف کردند.
وی خاطرنشان کرد: راننده در مواجهه با کارآگاهان اذعان داشت کاميون خالي است، اما پس از بازرسی دقیق خودرو مشخص شد به طرز ماهرانه ای لوازم خانگي جاسازی شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: سپس با انتقال کاميون به پلیس امنیت اقتصادی استان از کاميونت ايسوزو ۴ دستگاه ظرفشويي، ۳ دستگاه کولرگازي و ۶ دستگاه مايکروفر کشف شد.
سرهنگ اسماعیلی گفت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق را یک میلیارد ریال اعلام که در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.