کشف محموله میلیاردی ظروف سرامیکی قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف محموله ظروف سرامیکی قاچاق از یک دستگاه تریلر و دستگیری ۲ نفر در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد کرمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پیگیری های اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا […]

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف محموله ظروف سرامیکی قاچاق از یک دستگاه تریلر و دستگیری ۲ نفر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد کرمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پیگیری های اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی از انواع کالای قاچاق را با یک دستگاه “تریلر” از یکی استان های جنوبی به استان قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به محور مواصلاتي استان اعزام و موفق شدند تریلر موصوف را شناسايي و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: ماموران برای بررسی دقیق تر خودروی مذکور را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل کردند که در بازرسی اولیه مشخص شد تریلر حامل محموله دکوري و ظروف آشپزخانه بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، کالاهايی دیگری شامل انواع ظروف سراميکي و دستمال تنظيف در کانتينر را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران در تحقیقات بعمل آمده موفق شدند صاحب کالا را نیز شناسایی و دستگیر که در بازجویی صورت گرفته از وی مشخص شد کالاها را ۴ ماه قبل از کشور چين خريداري و توسط یکی از شرکت های بازرگاني ترخيص کرده است.

سرهنگ کرمی ارزش ریالی کالای قاچاق را ۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: در نهايت متهمان به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی که پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند .