کشف حدود۴۵۰هزار دستکش بهداشتی و۳۹ هزارعددماسک احتکار شده درقم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود ۴۵۰ هزار دستکش بهداشتی و ۳۹ هزار عدد ماسک احتکار شده در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان قم  پس از اطلاع از محل دپو […]

فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود ۴۵۰ هزار دستکش بهداشتی و ۳۹ هزار عدد ماسک احتکار شده در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان قم  پس از اطلاع از محل دپو و احتكار مقدار زيادي دستکش بهداشتی و ماسک در دو انبار قم، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران پس از شناسايي محل های دپو مورد نظر، با هماهنگي مقام قضائي وارد محل شدند و طی بازرسي صورت گرفته ۴۴۷ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دستکش لاتکس و یک بار مصرف و همچنین ۹۶ عدد الکل ۴۵۰ سی سی احتكار شده و از انبار دیگر نیز ۳۹ هزار ماسک احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در اين رابطه ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

سردار آقاخانی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

//////////////////////////////

کشف بیش از ۱۱ هزار عدد سیگارت در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف ۱۱ هزار و ۸۰۰ عدد سیگارت در نتیجه بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در قم خبر داد.

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت حین گشت زنی در اتوبان “قم-تهران” یک دستگاه خودرو اتوبوس را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.

وی گفت: در بررسی صورت گرفته از خودرو ۱۱ هزار و ۸۰۰ عدد سیگارت و ۳۳گالن۲۰لیتری گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که اتوبوس فاقد مسافر بود، تصریح کرد: در نهایت راننده دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ جعفریان تاکيد کرد: پليس با اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا با تمام توان با اين پديد شوم و قاچاقچيان به صورت قاطع، قانوني و بدون اغماض برخورد مي كند.