کشف بیش از ۵۶ کيلوگرم ترياک با طعم گوجه فرنگی در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از ۵۶ کیلوگرم تریاک در پوشش بار “گوجه فرنگی”، از دستگيري ۴ متهم در این رابطه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد […]

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از ۵۶ کیلوگرم تریاک در پوشش بار “گوجه فرنگی”، از دستگيري ۴ متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي قصد دارد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را با يک دستگاه کامیونت و در پوشش بار “تره بار” از یکی از استان های جنوب شرقی به مقصد پایتخت منتقل و از استان قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو آغاز که سرانجام کامیونت مذکور به همراه یک دستگاه خودروی سواری دیگر در این خصوص شناسايي، توقيف و ۴ نفر متهم نیز دستگير شدند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسي از خودروی موصوف، مقدار ۵۶ کيلو و ۴۵۰ گرم مواد افیونی از نوع ترياک در پوشش بار ” گوجه فرنگی” و در قالب ۱۷ بسته کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

//////////////////////////////

 

کشف ۱۹۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس “قم و فارس

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های “قم و فارس” خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، ۲ تن از قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با ۲ دستگاه خودرو زانتیا و سانتافه، به “شيراز” منتقل کنند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، موضوع در دستور کار مأموران این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سپس طی هماهنگی قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودروها را شناسایی و متوقف کردند.

سردار آقاخانی خاطر نشان کرد: در ادامه هر ۲ خودرو توقیف و طی بازرسی از آن ها ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.