کشف بيش از پنج ونیم تن انواع مواد مخدر در قم

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بيش از ۵/۵ تن انواع مواد مخدر در قم خبر داد. سرهنگ”غلام عباس بلفکه”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، مبارزه با مواد مخدر را يکي از اصولي ترين و راهبردي ترين مأموريت هاي ناجا برشمرد و اظهارداشت:با تلاش و برنامه ريزي هاي صورت […]

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بيش از ۵/۵ تن انواع مواد مخدر در قم خبر داد.

سرهنگ”غلام عباس بلفکه”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، مبارزه با مواد مخدر را يکي از اصولي ترين و راهبردي ترين مأموريت هاي ناجا برشمرد و اظهارداشت:با تلاش و برنامه ريزي هاي صورت گرفته توسط پليس قم طي ۱۰ ماهه سال جاري عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر شناسايي و بيش از ۵/۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

وي گفت: قاچاقچيان در مدت مذکور در قالب ۲۳ باند مواد مخدر قصد داشتند با عبور از محورهاي مواصلاتي محموله مواد افيوني را به استان هاي مرکزي کشور منتقل کرده که ناکام ماندند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود:در سال جاري پليس قم برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را که باعث سلب آسايش شهروندان مي شوند در دستور کار قرار داده و بيش از ۱۱۰۰ نفر در اين رابطه دستگير و تحويل مقام قضائي استان شدند.

وي به پاکسازي نقاط شهري و معابر اصلي از وجود معتادان متجاهر اشاره و ابراز اميدواري کرد: هرچه سريعتر و بهتر با همراهي و همکاري مردم اين معضل مرتفع شود.

سرهنگ بلفکه با بيان اينکه عده اي سودجو در فضاي مجازي به دنبال گمراه کردن و اغفال جوانان هستند، ضمن تاکيد بر هوشياري و مراقبت بيش از پيش خانواده ها، توصيه کرد: افراد براي درمان به توصيه هاي غير پزشکي و غير منطقي از طريق فضاي مجازي تحت هيچ شرايطي اقدام نکنند و تنها از مجاري قانوني اين موضوع را دنبال کنند.

………………………………………….

پيشرفت پليس مرهون توانمندی های رزمی، علمی و معرفتی است

فرمانده انتظامي استان پيشرفت پليس را مرهون توانمندی های رزمی، علمی و معرفتی دانست.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي” در آئين صبحگاه يگان ويژه قم ضمن قدرداني از زحمات فرمانده و کارکنان يگان ويژه قم، اظهارداشت: بحمدالله روز به‌ روز یگان ویژه قم بر توانمندی‌، برازندگی و شایستگی‌هایش افزوده می‌شود.

وي با تاکيد بر اين که بايستي تلاش شود تا یگان ویژه قم در طراز استان باشد، ضمن اشاره به حوادث و ناآرامي هاي اخير کشور، دليل حضور در صبحگاه يگان ويژه قم را قدر شناسی از کارکنان اين يگان برشمرد و تصريح کرد: يگان ويژه قم در اين حوادث به دليل عملکرد توام با اخلاق، منطق، درایت و قابلیت بسیار بالا موجب افتخار فرماندهی انتظامی استان شد.

سردار مجتبايي سپس با اشاره به آيه “وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة” بر ضرورت ارتقاء ضريب دفاعي و همچنين آمادگي تمامي کشورهاي مسلمان در مواجهه با دشمنان تاکيد کرد.

فرمانده انتظامي استان قم افزود: بحمدالله در سطح ملی و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران به دليل برخورداري از امکانات و تجهیزات لازم از اقتدار بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر است از ملت های اسلامی و مظلومانی که به کمک نياز دارند دفاع کند.

سردار مجتبايي پيشرفت پليس را مرهون توانمندی های رزمی، علمی و معرفتی دانست و گفت: از اينکه فرمانده معظم کل قوا نيروي انتظامي را مجاهدان فی سبیل الله خطاب کردند برای ما بزرگترین مدال و افتخار بوده و خداوند را شکرگزار هستيم بنابراين بايستي همواره از نظر اخلاق، منطق، معرفت، علم و حرفه آموزی در طراز مجاهدان فی سبیل الله حرکت کنيم.

گفتني است، در خاتمه اين مراسم از تعدادي از کارکنان يگان ويژه قم با اهداء لوح تقدير تجليل شد.