کسب رتبه نخست پایگاه بسیج مخابرات منطقه قم

پایگاه بسیج مخابرات منطقه قم در بین ۱۱۰ پایگاه بسیج رتبه نخست را کسب کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرگرد حسن پور رئیس سازمان بسیج ادارات با حضور در مخابرات منطقه قم و دیدار با مهندس دهناد مدیر مخابرات منطقه قم عنوان کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده از عملکرد پایگاه های […]

پایگاه بسیج مخابرات منطقه قم در بین ۱۱۰ پایگاه بسیج رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرگرد حسن پور رئیس سازمان بسیج ادارات با حضور در مخابرات منطقه قم و دیدار با مهندس دهناد مدیر مخابرات منطقه قم عنوان کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده از عملکرد پایگاه های بسیج ادارات در سال ۱۳۹۷ پایگاه بسیج مخابرات قم رتبه اول را بین ۱۱۰ پایگاه بسیج بدست آورده است. رئیس سازمان بسیج ادارات با ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه های بسیج ادارات در یکسال گذشته گفت: مخابرات قم همکاری های بسیار خوبی با این سازمان داشته است.

مهندس دهناد مدیر مخابرات منطقه قم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه درصد بالایی از پرسنل مخابرات از رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس هستند گفت: تمامی پرسنل مخابرات عضو بسیج هستند و در هر کجا، نظام و انقلاب نیاز به حضور این عزیزان داشته باشد در خط مقدم قرار دارند.

وی افزود : مخابرات قم همیشه پشتیبان و همراه بسیج بوده و هست و همچنان تا آنجایی که در توان داشته باشیم در خدمت بسیج و بسیجیان خواهیم بود.

در پایان این دیدار با اهداء لوح به مدیرمخابرات منطقه قم و رئیس پایگاه بسیج مخابرات از تلاشها و خدمات این پایگاه در یکسال گذشته قدردانی بعمل آمد.