- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

کسب رتبه دومی رهپویان قم در جشنواره پلیس ورسانه

پایگاه خبری رهپویان قم درجشنواره پلیس ورسانه نیروی انتظامی استان قم رتبه دوم را درمیان پایگاه های خبری استان به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در حاشیه نشست خبری فرمانده انتظامی استان قم ،اظهار داشت:باتوجه به اینکه درطی یکسال گذشته ،بیشتر رسانه های استان که اخبار نیروی انتظامی را مورد پوشش قرار میدادند،مورد رصد وارزشیابی قرار گرفتند وبا عنایت به آثار ارسالی رسانه های مکتوب ومجازی به دبیرخانه جشنواره پلیس ورسانه،پایگاه خبری رهپویان قم توانست رتبه دوم پایگاه های خبری استان را در این جشنواره به دست آورد.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده افزود:معیار انتخاب هیئت داوران ،کیفیت محتوا وهدفمندی در انتشار اخبار بود که در بخش پایگاه های خبری ،پایگاه های  خبری فردو نیوز،رهپویان قم ،قمنا وخبر قم به ترتیب عناوین اول تا چهارم را به دست آوردند .

وی در ادامه افزود:خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم موفق به کسب رتبه نخست جشنواره پلیس و رسانه قم در سال ۹۶ در بخش خبرگزاری ها شد.

وی همچنین تصریح کرد: در بخش روزنامه ها نیز، روزنامه های ایمان، ۱۹ دی و شاخه سبز قم حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده ادامه داد: جشنواره پلیس و رسانه در سال ۹۶، از دی ماه امسال فراخوان شد که تا ۱۵ اسفندماه امسال ادامه یافت.
وی گفت: یک هزار و ۱۵۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی قم ارسال که رتبه های برتر بر اساس رای هیات داوران و کمیته مشورتی انتخاب شدند.

حاجی زاده هدف از برگزاری جشنواره پلیس و رسانه را زمینه سازی به منظور افزایش مشارکت اصحاب رسانه در حوزه نظم و امنیت و هم افزایی بیشتر با رسانه ها عنوان کرد و گفت: این جشنواره سال آینده نیز در قم برگزار می شود که امیدواریم رسانه ها مشارکت بهتری داشته باشند.

پایگاه خبری رهپویان قم از حسن تعامل دست اندر کاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم بویژه جناب سرهنگ حاجی زاده،جناب سرهنگ ستایش ،جناب نریمان وسایر عزیزان پرتلاش معاونت اجتماعی تقدیر وتشکر می نماید.