- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

کسب رتبه برتردر زمینه پژوهش توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از کسب رتبه برتر توسط این سازمان در ششمین جشنواره کشوری آموزش پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی سازمان صمت قم، محمود سیجانی با اعلام این خبر گفت: بر اساس شاخص های ارزیابی و پس از بررسی های کارشناسان وزارت متبوع، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم توانست رتبه نخست و برتر جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت را به خود اختصاص دهد.

وی ضمن اشاره به شاخص های ارزیابی در این جشنواره تصریح کرد: اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ( تاپ) ، دوره های آموزشی جهت واحد های صنعتی و معدنی و صنوف، صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی، اجرای دوره های مربوط به اصناف و بازاریان در حوزه بهداشت و اجرای قانون نظام صنفی، اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، پسا دکتری صنعتی از شاخص های ارزیابی در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اجرای موفق طرح های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی و همکاری با دانشگاه های سطح استان بمنظور ارتباط صنعت با دانشگاه، صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه جهت واحد های صنعتی از مهمترین دلایل کسب رتبه برتر توسط این استان در سطح کشور بوده است.

این جشنواره به منظور تقدیر از پزوهشگران و فناوران حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید و  از مهندس سیجانی رئیس سازمان صمت قم نیز تجلیل بعمل آمد.