کاهش ۶ درصدي شرارت در استان قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان از کاهش ۶ درصدي شرارت ها در ۴ ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به کاهش ۶ درصدي شرارت ها در ۴ […]

رئيس پليس امنيت عمومي استان از کاهش ۶ درصدي شرارت ها در ۴ ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به کاهش ۶ درصدي شرارت ها در ۴ ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت :پليس با اشراف اطلاعاتي و اتخاذ تدابير هوشمندانه و با هماهنگي قضائي از وقوع رفتارهاي هنجار شکنانه و اوباش گري اراذل و اوباش جلوگيري مي کند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان افزود : کشف پرونده هاي شرارت نيز افزايش ۶ درصدي داشته و دستگيري افراد هنجارشکن و شرور رشد ۴۱ درصدي را نشان مي دهد که بيانگر فعاليت هاي مسنجم و شبانه روزي پليس در ابعاد پيشگيري، مقابله و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش است.

///////////////////

 

اهتمام پليس در برخورد با هرگونه هنجارشکني در قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان از اهتمام پليس قم در برخورد با هرگونه هنجارشکني اعم از آلودگي صوتي خودروها، بد پوششي و دور دور کردن خودروها در استان خبر داد.

سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:پليس امنيت عمومي در اجراي دستورالعمل هاي مبارزه با اراذل و اوباش، با اقدامات اطلاعاتي چند تن از اراذل و اوباش استان که اقدام به درگيري هاي دسته جمعي و انفرادي و ايجاد رعب و وحشت با سلاح سرد و تخريب خودرو کرده بودند را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کرد .

وي در ادامه با اشاره به اهميت برقراري نظم و امنيت اجتماعي، از اهتمام پليس در برخورد با هرگونه هنجارشکني اعم از آلودگي صوتي خودروها، بد پوششي و دور دور کردن خودروها و همچنين برخورد با صنوف متخلف در قم خبر داد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان سپس به اخطار پلمپ صنوف عرضه قليان در قم اشاره و بر پلمپ صنوف متخلفي که قانون نظام صنفي را ناديده گرفته و از آن سرپيچي مي کنند، تاکيد کرد.