پیشگیری از آسیب های اجتماعی با توجه بیشتر به استعدادهای دینی و آئینی

فرمانده انتظامی استان گفت: راهکار پیشگیری از آسیب ها و خطرات اجتماعی ، توجه بیشتر به استعدادهای دینی و آئینی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار” کاظم مجتبایی” در جلسه تعاملی با حجت الاسلام ” سید مسعود پور سید آقایی” مدیر موسسه آینده روشن، اظهار داشت: اگر […]

فرمانده انتظامی استان گفت: راهکار پیشگیری از آسیب ها و خطرات اجتماعی ، توجه بیشتر به استعدادهای دینی و آئینی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار” کاظم مجتبایی” در جلسه تعاملی با حجت الاسلام ” سید مسعود پور سید آقایی” مدیر موسسه آینده روشن، اظهار داشت: اگر بخواهیم جوانان کشور از آسیب ها و خطرات اجتماعی نجات پیدا کرده و فاصله بگیرند،بایستی استعداد های دینی و آیینی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود:بایستی ظرفیت‌های دینی و آیینی به مردم شناسانده و به شکل عملی ترویج شوند، یکی از این ظرفیت ها، فرهنگ نبوی است ، فرهنگ نبوی یعنی اخلاق نبوی، همان اخلاقی که نبی مکرم اسلام (ص) روی آن تأکید داشته اند .

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: یکی دیگر از این ظرفیت ها فرهنگ مهدویت است که موسسه آینده روشن اهتمام خاصی برای ترویج این فرهنگ داشته و با جدیت آن را دنبال می کند، اگر بخواهیم کشور از گزند دشمنان در امان باشد و خط انقلاب استمرار داشته باشد،بایستی فرهنگ نبوی و مهدوی به صورت عملی تبلیغ و تریج شوند.

سردار مجتبایی اضافه کرد: فرهنگ نبوی و مهدوی فرهنگی قوی و غنی در جامعه برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و دوری از ظلم و جنایت هایی است که اکنون در دنیا به آن پرداخته می شود، بنابراین مدیران و مسئولان باید مهدوی باشند و مهدوی فکر کنند.

وی بیان داشت: بعضی از افراد فکر می کنند فرهنگ انتظار یعنی اینکه اگر ظلمی به فردی شد منتظر بماند تا منتقم بیاید و انتقام بگیرد ،در حالی که این گونه نیست و جامع تر از آن است، فرهنگ انتظار یعنی فرهنگ جهاد، مبارزه و ظلم ستیزی ، دستگیری از مظلوم و بسیاری از افعال مختلف دیگر است.

فرمانده انتظامی استان ابراز داشت: تلاش ها و زحماتی که موسسه آینده روشن از بدو تاسیس تا به اکنون انجام داده، در سطح کشور و بین الملل ملموس است.

سردار مجتبایی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان قم برای هرگونه همکاری و همراهی با موسسه آینده روشن اعلام آمادگی می کند و این را برای خود یک افتخار می داند این موسسه به نام مهدویت و به نام حضرت حجت ابن الحسن (عج) در حال خدمت به مردم است و این برای همگان افتخار آمیز است.