- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پیشنهادمیکنم اتاق اصحاب رسانه در همه ادارات ایجاد شود

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعیدر دیدار  از دفتر پایگاه خبری رهپویان قم گفت:باتوجه به اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم هستند وچشم بینای مسئولان،پیشنهادمیکنم برای آسایش کاری این عزیزان ، اتاق اصحاب رسانه در همه ادارات ایجاد شود تا این عزیزان در این اتاق ها استراحت نموده وفارغ از دغدغه های کاری،به انجام مصاحبه با سایر بخشهای آن ادارات بپردازند.که ما در این اداره استارت این کار را زدیم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مهندس مصطفی کاویانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفترپایگاه خبری رهپویان قم ورسانه های مستقر در مجتمع تجاری سعدی، از  تلاشهای اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و انعکاس وقایع و مطالبات اجتماعی قدر دانی کرد .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این دیدارها گفت: طالب این هستیم که مورد آسیب‌شناسی قرار بگیریم و انتظار آن را داریم که افراد دلسوز نقاط ضعف و قوت و مطالب مهم را به ما منعکس کنند.

وی گفت:باتوجه به اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم هستند وچشم بینای مسئولان،پیشنهادمیکنم برای آسایش کاری این عزیزان ، اتاق اصحاب رسانه در همه ادارات ایجاد شود تا این عزیزان در این اتاق ها استراحت نموده وفارغ از دغدغه های کاری،به انجام مصاحبه با سایر بخشهای آن ادارات بپردازند.که ما در این اداره استارت این کار را زدیم.

وی افزود اگر در انجام  کلیه امور عادل باشیم و از دستورات ائمه هدی علیهم السلام و راهنمائیهای رهبری معظم انقلاب پیروی کنیم قطعاً شاهد موفقیت خواهیم بود.

وی همچنین وی با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران تصریح کرد: به منظور راحتی کار خبرنگاران عزیز و ایجاد فضای تعاملی بهتر در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم اتاق ای با عنوان اتاق اصحاب رسانه اختصاص داده ایم که خبرنگاران عزیز بتوانند به سهولت در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مستقر شده و به انجام کار خبری خود و تهیه خبر در خصوص حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی بپردازند.

مصطفی کاویانی همچنین عنوان کرد: جایگاه ما خدمت به مردم است همانطور که در احکام کارگزینی ما اولین کلمه مستخدم آمده است یعنی اینکه ما در خدمت مردم هستیم و همچنین مراجعین ما با عنوان ارباب رجوع به ما مراجعه می‌کنند یعنی اینکه ما خدمتگزار ، و مردم ارباب ما هستند.

سردبیر پایگاه خبری رهپویان قم نیز به تشریح فعالیت های این پایگاه خبری پرداخت واظهار داشت: با توجه به اینکه ما از معدود پایگاه خبری دوزبانه استان قم هستیم که مخاطبین زیادی در کشورهای منطقه داریم وزبان گویای استان به جهان هستیم،متاسفانه از هیچ گونه حمایتی برخوردار نیستیم وبیشتر هزینه محور هستیم تا در آمد زا.

وی گفت:گرچه ما از پتانسیل های بالایی در جهت معرفی چهره قم به جهان پیرامون برخوردار هستیم،اما متاسفانه تاکنون هیچ گاه این پتانسیل ما از سوی مسئولان استان مورد بهره گیری قرار گرفته نشده است.

و ی خاطر نشان کرد:باتوجه به اینکه ما به هیچ ارگان ونهادی وابسته نیستیم،سعی کردیم که در درج اخبار خود همواره استقلال خود را حفظ نموده وتنها اخلاق رسانه ای را رعایت کنیم.