پیام همدردی استاندارگانسو چین بامردم قم وارسال کمک های انسان دوستانه 

استاندار گانسو در پیامی ضمن همدردی با مردم قم، از ارسال کمک های انسان دوستانه تجهیزات بهداشتی و پزشکی  برای قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم استاندار گانسو در پیامی ضمن ابراز تاسف از شیوع بیماری کرونا در قم، با مردم این استان ابراز همبستگی […]

استاندار گانسو در پیامی ضمن همدردی با مردم قم، از ارسال کمک های انسان دوستانه تجهیزات بهداشتی و پزشکی  برای قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم استاندار گانسو در پیامی ضمن ابراز تاسف از شیوع بیماری کرونا در قم، با مردم این استان ابراز همبستگی کرد.

آقای تنگ رنجیان استاندار گانسو ابراز امیدواری کرد با اقدامات مسئولان و تحت مدیریت استاندار، مردم قم بر این بیماری فائق بیایند.

استاندار گانسو همچنین از ارسال تجهیزات بهداشتی و پزشکی به قم از مبداء گانسو چین خبر داد.

استاندار قم نیز در پیامی از کمک های بشردوستانه ی استان خواهرخوانده ی گانسو بررای قم قدردانی کرد.

در پیام استاندار قم خطاب به آقای تنگ رنجیان امده است:

از اینکه شرایط آن استان در کنترل بیماری covid-19  مطلوب بوده است بسیار خرسندم.

همچنین از ارسال کمک های پزشکی انسان دوستانه آن استان بسیار سپاسگزارم و امیدوارم در ادامه شاهد ارتباط و تعادل مناسب تر و مطلوب تر بین دو استان قم و گانسو که خواهرخوانده هستند باشیم.
پيام تشكر استاندار قم از تلاش هاي اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در امر مقابله با بيماري كرونا

«بسمه تعالي»

شيوع بيماري كرونا در كشور و استان ما، با همه سختي ها، مرارت ها و تلخي ها، جلوه هاي كم نظير و قابل ستايشي از شكوه همبستگي، همدلي، وحدت ملي و روحيه نوع دوستي و ايثارگري مردم دلسوز و فداكار ايران اسلامي را به نمايش گذاشت.

ضمن ارج نهادن به مساعي و خدمات تلاش گران عرصه سلامت، لازم مي دانم از زحمات كليه عزيزان فعال در امر آگاهي بخشي و اطلاع رساني اين بيماري به ويژه اصحاب زحمتكش و مسؤليت پذير فرهنگ، هنر و رسانه كه با حضور متعهدانه، همراهي ستودني و جريان سازي فرهنگي و رسانه اي شايسته، ايفاگر نقش ارزنده اي در  زمينه فرهنگ سازي و جلب مشاركت عموم براي پيشبرد مناسب برنامه هاي ابلاغي ستاد ملي و استاني پيشگيري و مقابله با كرونا بودند تشكر و قدرداني نموده و با تبريك سال جديد، موفقيت همه اين عزيزان را از درگاه ايزد منان مسألت دارم.

بهرام سرمست

استاندار قم