- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پیام مدیرکل بیمه سلامت قم بمناسبت فرارسیدن سالروز تصویب قانون بیمه همگانی

بمناسبت فرارسیدن سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی ، دکتر محمد رضا فخاریان قمی مدیر کل بیمه سلامت استان پیامی صادر کرد .
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت ،دکتر محمد رضا فخاریان قمی اظهار داشت :
سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی یکی از روزهای تبلور تدبیر و امید بر مردم شریف ایران اسلامی است.
سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمان کشور با تاکید بر توانمندسازی بیمه شدگان و ترویج عمومی فرهنگ بیمه درمان و با ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند که با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش دارد تا پوشش بیمه سلامت همگانی را در کشور تکمیل نموده و با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع خود و خرید راهبردی خدمات سلامت از شرکای کاری و مشارکت اجتماعی مردم موجبات رضایت بیمه شدگان را فراهم نماید
از آنجائی که سازمان بیمه سلامت ایران ماموریت دارد برای کاهش مخاطرات مالی با گسترش و توسعه بیمه همگانی پایه سلامت، امکان بهره مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش و زمینه حفظ و ارتقاء سلامت را برای همه جامعه تحت پوشش فراهم نماید می طلبد همکاری و مشارکت لازم در راستای تحقق این ماموریت خطیر به عمل آید.
اینجانب آغاز «هفته بیمه سلامت» را به تمامی همکاران ، بیمه شدگان ،موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد و تمامی شرکای کاری ، تبریک و تهنیت گفته و برای تمامی این عزیزان و خدمتگزاران در مجموعه بیمه سلامت استان آرزوی بهروزی و سلامت دارم.
باشد که در خدمت رسانی به مردم شایسته و در کاستن رنج بیماری و بیمارداری که مورد تاکید مقام معظم رهبری حفظه الله و مورد توجه جدی دولت تدبیر و امید می باشد موفق و موید باشید.
توفیق روزافزونتان را از خداوند مسئلت دارم.دکتر محمد رضا فخاریان قمی مدیر کل بیمه سلامت استان قم