- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پل روگذر تقاطع ولیعصر کمتر از دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

شهردار قم گفت: پل روگذر تقاطع ولیعصر کمتر از دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد که می‌تواند نقش خوبی در کاهش ترافیک شهری در این منطقه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های شهری، اظهار داشت: پروژه تقاطع ولیعصر این روزها به‌صورت خوب و مداوم در حال انجام است تا با بهره‌برداری کامل از آن مشکلات ترافیکی شهری تا حدودی برطرف شود.
وی ادامه داد: قسمت روگذر پل ولیعصر در یک ماه و نیم و یا نهایت در دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و ان شاء الله بخشی از رینگ دوم شهر که از بلوار آیت‌الله بروجردی و مرجعیت به سمت شهر قائم و کمربندی امام علی (ع) است، تکمیل شود.
سقائیان نژاد با اشاره به مشکلات کمربندی امام علی (ع) بیان داشت: این کمربندی بالای یک‌میلیون و هفتصد هزار مترمربع معارض دارد و همین موضوع قرار گرفتن این کمربندی در محدوده‌ شهری را با مشکل مواجه کرده است.
وی ادامه داد: در صورت حل شدن مشکل معارضین شهرداری قم آمادگی دارد که همه نوع خدمات را در این محدوده بدهد.
شهردار قم در پاسخ به این سؤال که آیا شهرداری نمی‌تواند مشکلات آسفالت این کمربندی را حل کند، ابراز داشت: راه و شهرسازی و راهداری باید وارد عمل شوند اما ما در برخی موارد مانند نیوجرسی کردن مسیر همکاری‌های لازم را داشتیم.
وی تأکید کرد: باید همه دستگاه‌ها با توجه به وظایف مشخص‌شده عمل کنند تا خدای‌نکرده شاهد بروز اختلاف و سایر موارد دیگر نباشیم.