- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پلیس عهده دار اساسی ترین خدمت در نظام اسلامی است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، نیروی انتظامی را نهادی محبوب دانست و تاکید کرد: پلیس عهده دار اساسی ترین خدمت در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، آیت الله “سید احمد خاتمی” امام جمعه موقت تهران در دیدار سردار “عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به آیات قرآن کریم، امنیت، آرامش و اقتصاد را از جمله ویژگی های جامعه نمونه دانست و تاکید کرد: تمام اقشار جامعه به این امنیت نیازمند بوده و نیروی انتظامی عهده دار برترین خدمت است که بحمدالله در این رابطه خوش درخشیده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری  تصریح کرد: نیروی انتظامی عهده دار اساسی ترین خدمت یعنی تامین نظم و امنیت در نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حادثه خیابان پاسداران هنوز از یاد مردم نرفته و همچنان زنده است، بیان کرد: تدبیر نیروی انتظامی در آن عرصه بسیار خوب بود و ناجا این افتخار را حفظ خواهد کرد.

آیت الله خاتمی، نیروی انتظامی را نهادی محبوب دانست و گفت: مردم همواره شاهد خدمات این سازمان هستند، البته عشق و انگیزه مهم ترین رکن ایجاد امنیت بوده که این امر نیز نیازمند برگزاری جلسات معنوی و بصیرت افزایی کارکنان دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بر رشد و ارتقاء همه جانبه مجموعه نیروی انتظامی تاکید و بیان کرد: در جلساتی که در تهران و شهرستان ها شرکت می کنم، هر روز شاهد رشد و ارتقاء این نیرو در زمینه های مختلف هستم.

در ادامه این دیدار، سردار “عبدالرضا آقاخانی” نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: پلیس فتا استان توانسته در زمینه کشف جرایم سایبری رتبه نخست کشور را کسب کند.

وی به اقدامات پلیس استان قم در بحث ارتقاء امنیت اخلاقی اشاره و این مقوله را از دغدغه های مردم، علما و مسئولان استان بیان کرد.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۷ تن انواع موادمخدر در سالجاری در قم خبر داد و  خاطرنشان کرد: پاکسازی محلات از وجود معتادان متجاهر و برخورد با توزیع کنندگان خرد از برنامه های مهم پلیس قم در سال آینده است.

سردار آقاخانی به تلاش ۳ دستگاه انتظامی، قضائی و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استان قم در زمینه امر به معروف و مسئله حجاب و عفاف اشاره و با بیان این که۲۶ دستگاه برابر قانون در این زمینه وظیفه دارند، گفت: لازم است دستگاه های مربوطه به طور جدی وارد میدان شده تا با اجرای اقدامات فرهنگی شاهد توفیقات خوبی در این زمینه باشیم.

سردار آقاخانی، تربیت ۵۰۰ نفر حافظ یک جز تا حفظ کل قرآن کریم و انجام بیش از ۱۴ هزار مشاوره در دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری ها و مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در سال جاری را از جمله دستاوردهای این پلیس در حوزه های قرآنی و اجتماعی عنوان کرد.