پليس در تامين نظم و امنيت مراسم های عزاداري در ایام محرم و برگزاري آن تابع تصميمات ستاد مقابله با ويروس کرونا است

جانشین فرماندهي انتظامي استان قم گفت: پليس در تامين نظم و امنيت مراسم های عزاداري در ایام محرم و برگزاري آن تابع تصميمات ستاد مقابله با ويروس کرونا است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی ” در خصوص تامين نظم و امنيت مراسم هاي عزاداري سيدالشهدا (ع)، اظهارداشت: پليس با تمام توان […]

جانشین فرماندهي انتظامي استان قم گفت: پليس در تامين نظم و امنيت مراسم های عزاداري در ایام محرم و برگزاري آن تابع تصميمات ستاد مقابله با ويروس کرونا است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی ” در خصوص تامين نظم و امنيت مراسم هاي عزاداري سيدالشهدا (ع)، اظهارداشت: پليس با تمام توان در ايام محرم همراه مردم است تا نظم و امنيت را به صورت کامل برقرار وعزاداران حسيني(ع) با آرامش کامل نسبت به برگزاري مراسم طبق دستورالعمل هاي صادره ستاد ملي مقابله با ويروس کرونا اقدام کنند.
وي در ادامه با بيان اين که ماه محرم جلوه و نمود ارزشهاي معنوي، فرهنگي اسلام و تشيع است، افزود: احياء و تداعي فلسفه قيام اباعبداله الحسين(ع) در اين ايام براي اعتلاي اسلام وحفظ ارزش هاي آن ضروري و مهم است .
سرهنگ اسماعیلی با بيان اينکه رعايت تصميمات ستاد ملي مبارزه با ويروس کرونا در راستاي جلوگيري از شيوع اين ويروس در طول برگزاري مراسمات مذهبي ، گفت: تمامي مراسم هاي مي بايست با رعايت فاصله اجتماعي در راستاي جلوگيري به ابتلاء همشهريان به اين ويروس منحوس اقدام کنند .
جانشین فرماندهي انتظامي استان قم در ادامه تعامل هدفمند پليس با هيئت هاي مذهبي و هدايت شهروندان به سوي درك هر چه بيشتر آرمان هاي فرهنگ حسيني را زمينه ساز ارتقاء امنيت اجتماعي دانست.
سرهنگ اسماعیلی با تاکيد بر اينکه برقراري نظم و امنيت عمومي در اجراي مراسم هيئت هاي مذهبي خواسته و مطالبه ي به حق مردم از مجموعه نيروي انتظامي و ساير دستگاه هاي امنيتي افزود: پليس تمام توان خود را در اين رابطه بكار گرفته و از هيچ كوششي در راستاي ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان دريغ نخواهد كرد.
وی خاطر نشان کرد : درشرايط حساس كنوني و دشمني ديرينه استكبار جهاني عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، ضروري است كه عزاداران حسيني(ع) با تأمل بيشتر به حادثه بزرگ عاشورا نگاه كرده و از شيوه هاي غيرمتعارف و توام با خرافه پرستي كه موجب خدشه دار شدن دين مي شود، خودداري كنند.
جانشین فرماندهي انتظامي استان قم افزود: در شرايط کنوني برخي از سودجويان در پي ايجاد اختلاف و تفرقه افکني در جامعه بوده که با ضربه زدن به شعائر اسلامي و باورهاي ديني ما در اين راه تلاش کرده اند ولي با بصيرت اگاهانه و بينش ولايتمداري با رهبري داهيانه مقام عظماي ولايت و تبعيت از رهنمودهاي معظم له همه ترفندها و دسيسه هاي آنان نقش برآب شده است.
سرهنگ اسماعیلی از مسئولان هيئت هاي عزاداري استان قم خواست، هرگونه مورد مشکوک و حرکت منجر به بي نظمي را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.