- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پلمپ یک مغازه که ازطریق پوشش چادر فروشی به دلالی ارزمی پرداخت

رئیس پلیس آگاهی استان از پلمپ یک مغازه چادرفروشی به دلیل خرید و فروش ارز در قم خبر داد و گفت: از متهم حدود ۱۳۵ میلیون تومان ارز کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح تشدید برخورد با دلالان غير مجاز ارز، با حضور عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم در معيت معاون اجرايي تعزيرات حکومتي استان و کارکنان دبيرخانه کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداري در قم اجرا شد.

وی افزود:در این طرح طی اقدامات انجام شده، یک چادر فروشی به عنوان محل خرید و فروش ارز که دلالان سيار به آن تردد داشتند، شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: نهایتاً طی بازرسی از گاو صندوق مغازه مذکور، مبلغ ۵۹۱۲ دلار آمريکا، ۲۸۳۵۰۰ روپيه پاکستان، ۸۵۰۰۰ دينار عراق، ۶۰۰۰ هزار روپيه هندي به ارزش قيمت آزاد حدود ۱۳۵ ميليون تومان کشف و در اين رابطه پرونده قضائي تشکيل شد.

اعتراف سارق حرفه ای به ۳۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو دستگیر و به ۳۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ “صياد درويشي” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در بیان جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو، موضوع در دستور کار مأموران انتظامي استان قم قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از شناسایی متهم و بررسی سوابق آن دریافتند، وی سابقه دار بوده و در امر خرید و فروش مواد مخدر و سرقت های داخل و قطعات خودرو فعالیت دارد که بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم  گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۳۲ فقره سرقت اعتراف کرد همچنین در بازرسی از خودرو وی، تعدادی اموال مسروقه شامل ۳دستگاه ضبط پخش، تبلت و سلاح سرد کشف و نهایتاً پرونده متشکله، تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ درويشي در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به تجهيزات بازدارنده و وسايل ايمني تجهيز کنند.