- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پلمب ۶ آرايشگاه مردانه متخلف در طرح فاصله گذاري اجتماعي

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از پلمب ۶ آرايشگاه مردانه متخلف در مرکز استان خبر داد و گفت: متصدي اين واحد صنفي بر خلاف مصوبه ستاد ملي مبارزه با کرونا واحد هاي صنفي خود را باز به مشتريانش خدمات ارائه مي کردند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و سلامت عمومي مردم براي جلوگيري از شيوع ويروس کرونا به بازديد و نظارت از واحد هاي صنفي در شهر قم پرداختند.
وي افزود: در اين طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومي پس از ارزيابي هاي لازم، از ۲۵ باب واحد صنفي آرايشگاه مردانه در اين طرح بازديد و ۶ واحد آرايشگاه مردانه را به علت نقض اقدامات پيشگيرانه ويروس کرونا توسط متصديان و ناديده گرفتن ابلاغيه هاي صنفي پلمب و به متصديان ۱۰ واحد صنفي اخطار و ۱۲ واحد تذکر لساني دادند.
رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از شهروندان خواست، با معرفي صنوف متخلف از طريق شماره تلفن ۱۱۰ پليس را در تامين بهتر امنيت و پيشگيري از شيوع بيماري مهلک کرونا ياري کنند.
//////////////////////

فراخوان اعزام مشمولان در خردادماه ۱۳۹۹
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان اعزام مشمولان در خردادماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ولی ترابی” در تشریح این خبر اظهار داشت:تمامی مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ يکم خرداد ماه ۹۹ و مشمولان داراي مدرک تحصيلي ديپلم و زيرديپلم که داراي برگه آماده به خدمت به تاريخ سوم خرداد ماه ۱۳۹۹، هستند مي‌بايست راس ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه مورخه ۹۹/۳/۱ در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم به آدرس(حد فاصل عوارضي قم کاشان- وعوارضي قم تهران بعد ازاداره راه و شهرسازي معاونت وظيفه عمومي )مراجعه تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.
وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستي برگه آماده به خدمت واينکه برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزشي از طريق دفاترخدمات الکترونيک انتظامي( پليس+۱۰) صادر مي شود، آن دسته از مشمولاني که تا کنون به هردليل موفق به دريافت برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح نشده اند براي دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي از دفاتر مذکور مراجعه کنند.
سرهنگ ترابی ادامه داد: اعزام مشمولان در تاريخ هاي مذکور براساس طرح فاصله گذاري و انجام تمامی تمهيدات بهداشتي و غربالگري در بدو ورود مشمولان به وظيفه عمومي استان و مراکز آموزش انجام مي شود و در صورت مشاهده مشمولي که مشوک به بيماري است از اعزام وي خودداري مي شود،بنابراین خانواده ها به هيچ عنوان نگران وضعيت سلامتي عزيزان خود نباشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در برخواهد داشت.
سرهنگ ترابی بیان داشت: تمامي مشمولان مي بايست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبيل برگه آماده به خدمت، برگه واکسيناسيون، وبرگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح وساير مدارک مورد نياز از روگرفت شناسنامه وکارت ملي را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.