- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پلمب ۴ واحد صنفي پوشاک متخلف و ۶۰ واحد صنفي فاقد پروانه در قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از برخورد پليس با عرضه كنندگان لباس هاي نامتعارف و پلمب ۴ واحد صنفي متخلف در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ ” پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستاي اجراي طرح جمع آوري لباس هاي نامتعارف و ضد فرهنگي و مقابله با مدگراي و جلوگيري از ترويج فرهنگ منحط غرب و نفوذ عناصر بيگانه در نوع پوشش مردم، پليس امنيت عمومي قم با تشكيل اكيپ هايي از ماموران مجرب اقدام به سركشي از ۲۰۱ صنوف، مراکز خريد و مغازه هاي عرضه پوشاک كرد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم گفت: ۶ مورد اخطار پلمب و ۴ مورد پلمب واحدهاي متخلف از نتايج ديگر اين طرح بوده است.

سرهنگ کاوياني با اشاره به حساسيت بالا در مجموعه پليس و دستگاه قضائي وبرخورد قاطعانه و قانونمند پليس با عرضه کنندگان لباس هاي نامتعارف اذعان داشت: طرح نظارت بر فروشندگان پوشاك در سطح استان مستمر و ادامه دار خواهد بود.

رئيس پليس امنيت عمومي استان از ارائه آموزش به برخي از شهروندان که از روي نا آگاهي اقدام به انتخاب چنين لباس هايي مي كنند، خبر داد و از عموم مردم خواست، در صورت مشاهده فروش و عرضه هرگونه لباس نامتعارف در فروشگاه ها مراتب را با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ در ميان بگذارند.

////////////////////////

۶۰ واحد صنفي فاقد پروانه پلمب شد

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم با اشاره به اجراي طرح برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب در قم از پلمب ۶۰ واحد صنفي در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ” پيام کاوياني” در تشريح اين خبر گفت: طرح نظارت بر اصناف به منظور برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب از اتحاديه هاي مربوطه و با هدف ساماندهي صنوف فاقد پروانه کسب با محوريت پليس امنيت عمومي در سطح استان اجرا شد.

وي افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي با همراهي نماينده اتاق اصناف از واحد صنفي سطح استان بازديد و در اين راستا تعداد ۴۴۹ واحد صنفي متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات صنفي اخطار و تعداد ۶۰ واحد صنفي در اين خصوص پلمب شدند .

سرهنگ کاوياني در پايان با تاكيد بر استمرار اين گونه طرح ها و برخورد با واحدهاي صنفي متخلف از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز توسط افراد متخلف موارد را سريعاً از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ اطلاع رساني تا نسبت به برخورد قانوني با متخلفان اقدام شود.