پلمب ۱۵ واحد اقامتي متخلف به علت فعاليت غيرقانوني در قم

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از پلمب ۱۵ واحد اقامتي به علت فعاليت غيرقانوني و عدم پايبندي به مقررات و ضوابط ابلاغي خبر داد . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پيام کاوياني”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومي استان برابر ضوابط و مقررات صنفي، […]

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از پلمب ۱۵ واحد اقامتي به علت فعاليت غيرقانوني و عدم پايبندي به مقررات و ضوابط ابلاغي خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پيام کاوياني”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومي استان برابر ضوابط و مقررات صنفي، از واحدهاي اقامتي بازديد و هيچ گونه کوتاهي از واحد هاي صنفي متخلف در اين صنف را نمي پذيرد .

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از اجراي طرح شناسايي و بازديد از مراکز اقامتي-سياحتي و فاقد پروانه کسب توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي به منظور برخورد با صنوف متخلف خبر داد .

سرهنگ کاوياني گفت: در اجراي طرح مذكور از ۲۶۶ واحد صنفي اقامتي و سياحتي بازديد شد.

وي با اشاره به پلمب ۱۵ واحد اقامتي به علت فعاليت غيرقانوني و عدم پايبندي به مقررات و ضوابط ابلاغي، اظهارداشت: اداره نظارت بر اماکن عمومي در اين طرح به ۴۴ واحد اقامتي متخلف اخطار پلمب و ۱۵ واحد اقامتي – سياحتي به علت عدم رعايت مقررات و ضوابط ابلاغي پلمب و از ادامه فعاليت متصديان آن واحد ها جلوگيري کرد .

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

//////////////

 

اعتراف سارقان مغازه به ۸ فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگيري ۳ سارق مغازه در قم خبر داد و گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ “میکائل قهرمان پور” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از مغازه های سطح شهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان پايگاه دوم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی گفت:تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ابتدا متهم اصلی و سپس ۲ همدست شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی استان دستگیر شدند.

سرهنگ قهرمان پور در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه این افراد خبر داد و تصریح کرد: متهمان طی تحقيقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت مغازه در قم اعتراف که در نهایت به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله سرقت از مردم خواست، ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته برای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند .