پایگاه امیرالمؤمنین(ع)حوزه شهیدابراهیمی قم پیشگام درلبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای

حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان در  دیدار با فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین (ع) با محمود محمودآبادی فرمانده حوزه شهید ابراهیمی گفت:پایگاه امیرالمؤمنین (علیه السلام) حوزه شهید ابراهیمی قم پیشگام در لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله). به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ روز گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین (علیه السلام) ضمن حضور در […]

حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان در  دیدار با فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین (ع) با محمود محمودآبادی فرمانده حوزه شهید ابراهیمی گفت:پایگاه امیرالمؤمنین (علیه السلام) حوزه شهید ابراهیمی قم پیشگام در لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله).

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ روز گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین (علیه السلام) ضمن حضور در حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی قم و دیدار با فرمانده، جانشین و عملیات حوزه گزارشی از اجرای برنامه های سال ۹۸ ارائه نمود.
در این دیدار حاج احمد پناهیان گزارشی از مقابله با کرونا در دو ماه اخیر را بیان نمود و در ادامه گفت: پایگاه امیرالمومنین (ع) پیشگام در لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است
وی بیان نمود: ضدعفونی معابر، خودروها، اماکن عمومی و تجاری در سطح استان قم انجام گردید.
وی در ادامه گفت: به کمک خیرین و اعضای پایگاه ۱۵۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان و ۳ رٱس گوسفند قربانی و به نیازمندان اهدا شد.
فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین گفت: روزانه ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم در مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) قم طبخ و در محلات کم برخوردار شهر قم توزیع می‌شود.
در این دیدار محمود محمودآبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی از زحمات فرمانده و بسیجیان پایگاه امیرالمومنین(ع) در مبارزه با کرونا و دستگیری از نیازمندان، تشکر و قدردانی کرد.
محمودآبادی گفت: بسيج در همه عرصه ها یاور انقلاب است و هرجا که احساس شود کمکی میتواند انجام دهد، آماده شده و در ندای لبیک به فرمان امام خامنه ای (حفظه الله) عزیز برای رزمایش همدلی، مساوات و کمک مومنانه ایفای نقش می کند.
همچنین در ادامه  این دیدار سیدامیر حسین برقعی جانشین حوزه نیز از زحمات بسیجیان پایگاه امیرالمومنین (ع) تقدیر نمود.
در دیداری جداگانه احمد جهاندیده معاون عملیات حوزه شهید ابراهیمی با حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین (ع) از حضور نیروهای عملیات پایگاه در ماموریت های مبارزه با کرونا در سطح منطقه تقدیر به عمل آورد.
جهاندیده گفت: نیروهای عملیات هم در عرصه سلامت اجتماعی، امنیتی و هم سلامت بهداشتی جامعه با تمام توان حاضر و انجام وظیفه مینماید.