پاکسازی آبشار باغچه نبات روستای فردو از وجود زباله ها

به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت حوزه مقاومت بسیج شهر کهک ،آبشار باغچه نبات روستای فردو از وجود زباله پاکسازی شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج کهک از پاکسازی آبشار باغچه نبات روستای فردو خبر داد و عنوان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت حوزه مقاومت بسیج […]

به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت حوزه مقاومت بسیج شهر کهک ،آبشار باغچه نبات روستای فردو از وجود زباله پاکسازی شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج کهک از پاکسازی آبشار باغچه نبات روستای فردو خبر داد و عنوان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت حوزه مقاومت بسیج شهر کهک این منطقه از وجود زباله پاکسازی شد.
اویسی با بیان اینکه اهمیت حفظ محیط زیست بر کسی پوشیده نیست و همه باید تلاش کنیم تا محیط پیرامون خود را از آلودگی حفظ و پاکیزه نگه داریم، اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در یک برنامه کوهنوردی به آبشار باغچه نبات فردو، زباله های این منطقه توسط پاسدران و سربازان حوزه پاکسازی شد تا مردم در آن تفرج داشته و سلامت محیط محفوظ بماند.
وی در ادامه افزود: برای حفظ و پاکسازی محیط پیرامون همه باید مشارکت داشته باشند تا بتوانند از این طبیعت زیبا استفاده بیشتری ببرند.
گفتنی است آبشار باغچه نبات یکی از آبشارهای زیبای استان قم است که در حد فاصل جنوب غرب روستای خاوه و شمال غرب روستای فردو بخش کهک قرار دارد که این آبشار زیبا به یکی از جاذبه های گردشگری بخش کهک تبدیل شده و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.