- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

پاتک پلیس به قاچاقیان:کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۶۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ نفر قاچاقچي در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد افیونی، مشخص شد چند تن از قاچاقچیان قصد دارند با ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سمند سورن، محموله مواد مخدر را از جنوب کشور و با عبور از محور مواصلاتی قم به شهرستان ملارد منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه پس از هماهنگی های قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جهت شناسایی و دستگیری متهمان، به محور مواصلاتی اعزام و سرانجام با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، هر ۲ خودرو را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: رانندگان بدون توجه به دستور توقف و هشدارهای مکرر پلیس، قصد متواری شدن داشته اما با هوشیاری مأموران، خودروها متوقف و ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی گفت: در نهایت طی عملیات مذکور ۶۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع ترياک در قالب ۴۹ بسته کشف و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.