پاتک نیروی انتظامی به مجرمان:انهدام باند شرکت هرمي در قم

جانشین فرمانده انتظامي استان قم از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۴ نفر از اعضای آن در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام خبرفوق اظهارداشت: در پي دریافت خبری مبني بر فعاليت یک شرکت هرمی در […]

جانشین فرمانده انتظامي استان قم از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۴ نفر از اعضای آن در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام خبرفوق اظهارداشت: در پي دریافت خبری مبني بر فعاليت یک شرکت هرمی در قم، بررسی موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامي استان قم تصریح کرد: پس از تحقيقات به عمل آمده صحت موضوع محرز شد و كارآگاهان پلیس آگاهی محل فعاليت اعضای اين باند را در يك کافه شناسايي كردند.

وي با اشاره به اينكه کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند، بيان داشت: ۴ نفر از اعضاي اين شركت هرمي دستگير و تعداد زيادي دفترچه راهنماي عضويت از محل کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

/////////////

دستگيري باند سارقان غير بومي منازل در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگيري اعضای یک باند سارقان غير بومي منازل در قم خبر داد و گفت: متهمان طی تحقیقات به ۱۳ فقره سرقت منزل به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، دستگیری سارقان در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: سپس طی تحقیقات و بررسی جغرافیای جرم، یک دستگاه خودرو پراید ۱۱۱ شناسایی و احتمال غیربومی بودن سارقان قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: با انجام اقدامات پلیسی هویت ۲ نفر سارق و محل اختفاء آن ها در یکی از استان های جنوبی شناسایی و کارآگاهان با اخذ نيابت قضائي به استان موصوف اعزام و افراد مذکور و ۲ همدست شان را دستگیر کردند.

سرهنگ قهرمانپور تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۳ فقره سرقت منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال با خودروهاي پرايد ۱۱۱ و پژو ۴۰۵ اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.