- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

وقتی لاستیک قاچاقیان پنچر میشود:کشف لاستیک های قاچاق کامیون درقم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال لاستیک کامیون قاچاق در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان يک دستگاه کشنده “کامیون” حامل بار قاچاق که از یکی از استان های جنوبی به مقصد “تهران” بارگیری شده بود، در محور ” دلیجان- قم ” شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از داخل کامیون مذکور، ۱۹۸حلقه لاستیک خودروی سنگین قاچاق کشف شد.

سردار آقاخانی ادامه داد: در بررسي اسناد به تاريخ توليد اشاره نشده و فقط در قسمت نظريات ارزياب دو نوع تاريخ توليد قيد شده بود که پس از انجام شمارش عيني کالا مشخص شد لاستيک‌ها داراي ۴ تاريخ توليد بوده که با اسناد از حيث تاريخ توليد مطابقت ندارد.

وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان گمرکات استان ارزش کل محموله ۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال عنوان شده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی استان تحویل و پس از صدور قرار روانه زندان شد.

سردار آقاخانی با اشاره به اینکه قاچاق کالا اثرات سوء و منفي بر توليد داخلي داشته و امنيت اقتصادي جامعه را هدف قرار می دهد، ضمن تاکید بر عزم پليس در مبارزه با اين پديده ناهنجار و مخرب، از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طريق تماس با ۱۱۰ به پليس اطلاع تا از بدون فوت وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.