- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

وظیفه مسئولان در قبال خون سردار سلیمانی «خدمت صادقانه» است

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، وظیفه امروز مسئولان نظام اسلامی را در قبال خون شهید سلیمانی، خدمت صادقانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی جان صادق پور در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که با حضور فرمانده حوزه ۳ بسیج اداری و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان آبفا در نمازخانه شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی را منشأ بروز و رشد استعدادها و شخصیت‌هایی بزرگی همچون شهید باکری‌ها، زین‌الدین‌ها، صیاد شیرازی‌ها، طهرانی مقدم‌ها

 و قاسم سلیمانی‌ها دانست.

وی وابستگی به کشورهای غربی و آمریکا را از ویژگی‌های حکومت‌های پیشین در ایران عنوان و خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران با استقلال کامل و بدون دخالت‌های خارجی برای آینده و سرنوشت خود تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به پیشرفت کشور در سایه رهبری خردمند، با درایت و مؤمن و با وجود تهاجم نظامی و فرهنگی، ترورها و تحریم‌های شدید اظهار داشت: آنچه باعث دشمنی استکبار و قدرت‌های جهانی با ایران اسلامی شده، پیشرفت‌هایی است که در سایه نظام اسلامی محقق شده است.

وی کشتار ۱۰ میلیون ایرانی در جنگ جهانی دوم را مورد توجه قرار داد، یادآور شد: در آن زمان ایران با وجود ادعاهای پوشالی هیچ قدرت و اختیاری از خود نداشت اما امروز به برکت خون شهیدان در بسیاری از زمینه‌ها به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته و جزو کشورهای برتر دنیا است.

صادق پور با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی اظهار داشت: به دنبال این اقدام تروریستی، برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم، ایران به دومین پایگاه مهم آمریکا در غرب آسیا حمله کرد و قدرت نظامی خود را به رخ آمریکای جنایتکار و حامیانش کشید.

وی با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم کشور را به جایی رساند که با قدرت جواب آمریکا را می‌دهیم، خاطرنشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نیز نهضت‌های آزادی‌بخش و محور مقاومت را به گونه‌ای هدایت و رهبری کرد که امروز با قدرت می‌توانند از خود دفاع کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه اقدامات بزرگ سردار سلیمانی در هیچ معادله نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نمی‌گنجد، یادآور شد: حیات آن شهید والامقام منشأ برکات برای کشور و محور مقاومت بود و شهادتش نیز منشأ وحدت امت اسلامی و فروریختن هیمنه آمریکای جنایتکار شد.

وی وظیفه امروز مسئولان نظام اسلامی را در قبال خون شهید سلیمانی، خدمت صادقانه دانست و گفت: هر کس در هر جایگاه که قرار دارد باید کار خود را با حسن خلق و به بهترین شکل ممکن انجام دهد و اینگونه کشور پر از قاسم سلیمانی خواهد شد.

پایان خبر/