وسوسه سرقت پس از پرداخت مهریه ۱۲۰ سکه طلا

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری ۴ نفر سارق منزل در قم، گفت: متهم ردیف اول پس از جدایی از همسر خود و پرداخت ۱۲۰ سکه طلا به عنوان مهریه قصد داشت با همراهی دوستانش سکه های پرداختی را سرقت کند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت […]

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری ۴ نفر سارق منزل در قم، گفت: متهم ردیف اول پس از جدایی از همسر خود و پرداخت ۱۲۰ سکه طلا به عنوان مهریه قصد داشت با همراهی دوستانش سکه های پرداختی را سرقت کند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا از منزلی در قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: سارقان با ورود به منزل مذکور، مقداری طلا شامل ۴ حلقه النگو، يک جفت گوشواره، ۲ حلقه انگشتر و یک زنجير پلاک را سرقت کرده که در ادامه پس از بررسی محل سرقت و همچنین بررسی جغرافیای جرم توسط کارآگاهان، ۴ نفر در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگير شدند.

سرهنگ کرمی گفت: در ادامه طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم ردیف اول پس از جدایی از همسر خود و پرداخت ۱۲۰سکه طلا به عنوان مهریه قصد داشت با همراهی دوستانش سکه های پرداختی را سرقت کند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری سارقان سیم و کابل های برق قم و شهر کهک

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به انهدام دو باند سرقت سیم و کابل های برق شهرهای قم و کهک، گفت: در این رابطه ۶ نفر دستگیر و ۱۵ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ” مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم و کابل برق در قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی کهک قرار گرفت.

به گفته وي، در ادامه با انجام اقدامات پليسي، فردي سابقه دار و مجرم حرفه اي در زمينه سرقت شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به کشف قيچي مخصوص بريدن کابل برق از متهم، افزود: وی در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و اذعان کرد، شب ها پس از استعمال موادمخدر شيشه با پوشيدن لباس یکی از سازمان های خدماتی استان اقدام به سرقت کابل برق از نقاط مختلف استان قم کرده که در ادامه همدست وی و یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جعفریان در ادامه سخنان خود، با اشاره به انهدام یک باند سرقت سیم و کابل برق در شهر کهک، گفت: در این پرونده نیز ۳ نفر از سرنشین يک دستگاه خودرو پژو پارس که اقدام به سرقت سیم و کابل برق می کردند شناسایی، دستگیر و در تحقیقات به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.