- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ورزش امید به زندگی را در جامعه افزایش می‌دهد

آیین اختتامیه مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در این مراسم در سخنانی با قدردانی از توجه مدیران شرکت آب و فاضلاب استان به امر ورزش همگانی، آرامش روحی و روانی جامعه را درگرو داشتن بدن سالم دانست و اظهار داشت: ورزش باعث سلامت جسم و نشاط و پویایی جامعه می‌شود و انگیزه حیات و امید به زندگی را در آن جامعه افزایش می‌دهد.

احد جمالی با بیان اینکه توجه به امر ورزش باید به یک فرهنگ تبدیل شود، به حرکت سیستمی شرکت آب و فاضلاب در بحث ورزش اشاره کرد و گفت: امیدواریم مدیران سایر دستگاه‌های استان با الگو گیری از اقدامات آبفا در خصوص ورزش، زمینه هدایت جامعه به سمت سالم‌سازی جسم و روح فراهم آورند.

* الگوی سازی دوچرخه‌سواری در دستگاه‌های دولتی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با اشاره به فراهم آوردن امکانات اولیه برای کارکنان و خانواده‌های شرکت آب و فاضلاب استان برای پرداختن به امر ورزش اظهار داشت: این عزیزان متناسب با علاقه‌مندی خود می‌توانند در رشته‌های مختلف به ورزش بپردازند.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب کارکنان آبفا از فرصت ایجاد شده خاطرنشان کرد: ما معتقدیم سلامت سازمان در گروه سلامت جسمی و روانی کارکنان محقق می‌شود که در نهایت امکان ارائه خدمات بهتر به مردم را فراهم می‌آورد.

دکتر علی جان صادق پور با اشاره به برنامه‌های ورزشی شرکت آب و فاضلاب گفت: در راستای سلامت کارکنان، جلوگیری از ترافیک و آلودگی محیط زیست در تلاش هستیم که امسال حداقل ۵۰ تا ۶۰ نفر از کارکنان آبفا با دوچرخه در محل کار خود حاضر شوند که در این خصوص مشوقاتی در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این حرکت شرکت آب و فاضلاب فرهنگ دوچرخه‌سواری و ورزش همگانی را در جامعه رونق بخشد، اظهار داشت: اگر جامعه ورزشکاری داشته باشیم بسیاری از مشکلات روحی و روانی ما حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خواستار ایجاد فضای مناسب برای دوچرخه‌سواری در شهر شد و گفت: اگر این فضا ایجاد شود مردم به ویژه دانش آموزان نسبت به استفاده از دوچرخه ترغیب می‌شوند که این موضوع سلامت جامعه را به همراه خواهد داشت.

دبیر کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز به ارائه گزارشی از وضعیت ورزش در شرکت آب و فاضلاب پرداخت و با اشاره به برگزاری هرساله مسابقات فوتسال و والیبال در شب‌های ماه مبارک رمضان ابراز داشت: آن چیزی که بیشتر در این مسابقات موردنظر مدیران شرکت است ایجاد نشاط در کارکنان است.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال امسال ۹ تیم شرکت داشتند اظهار داشت: در نهایت تیم‌های حراست الف، مشترکین و قرائت مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند ضمن اینکه تیم برنامه‌ریزی چهارم شد.

سعید عباسی همچنین با اشاره به حضور ۶ در مسابقات والیبال خاطرنشان کرد: در این مسابقات نیز تیم‌های مشترکین الف، حراست و مشترکین ب به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و سایر معاونین و مدیرانی که کمیته ورزش را در انجام وظایف خود یاری می‌رسانند قدردانی کرد.