واگذاری بیش از ۵۰ هزار خط تلفن ثابت و همراه در قم

مدیر مخابرات منطقه قم در ششمین روز از دهه فجر  با استاندار قم دیداروگفتگو  کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی مخابرات   ،مهندس دهناد در این دیدار با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ۱۰ ماهه اخیر در استان در حوزه ارتباطات گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۵۲۸ شماره […]

مدیر مخابرات منطقه قم در ششمین روز از دهه فجر  با استاندار قم دیداروگفتگو  کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی مخابرات   ،مهندس دهناد در این دیدار با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ۱۰ ماهه اخیر در استان در حوزه ارتباطات گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۵۲۸ شماره تلفن و ۳۵۰۷۹ شماره تلفن همراه اول به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: با این دائری ها تعداد تلفنهای ثابت مشغول به کار استان به ۵۱۶۰۰۰ شماره و تلفنهای همراه اول اعتباری و دائمی استان به ۵۹۳/۴۵۱/۱ مشترک رسید.

سیداسدا…دهناد در این دیدار همچنین به سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت: در ۱۰ ماهه اخیر بیش از ۷ میلیارد تومان در بخش دیتا و همراه در استان قم سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: در حوزه ارتباطات در استان ، زیرساختها و بسترهای بسیار خوب و مناسبی وجود دارد و اکثر نقاط استان به فیبر نوری متصل هستند.

مدیر مخابرات قم خاطر نشان کرد: واگذاری FFTH (تکنولوژی جدید ارسال صوت و تصویر بر بستر فیبر نوری) نیز از خدماتی است که مخابرات قم از مهرماه امسال در قم آغاز کرده و هم اینک بیش از ۳۸۰۰۰ مشترک میتوانند از از خدمات فیبر نوری در منزل و یا محل کار خود استفاده کنند.

عضو هیئت مدیره همرا اول به فعالیت ها و خدمات همراه اول در سطح کشور اشاره کرد و گفت : تمامی ۱۲۴۶ شهر کشور تحت پوشش ۴Gو ۳G قرار دارند.

مهندس صادقی استاندار قم هم در این دیدار از خدمات مخابرات قم برای انجام زیرساختها و بسترهای مناسب در استان قم تقدیر و تشکر کرد.