هيچ گونه ريزش و تخريب ديوار در تونل غدير قم صورت نگرفته است

مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت:هيچ گونه ريزش و تخريب ديواري در تونل غدير صورت نگرفته و تنها در زير تابليه رمپ جنوب غربي این پروژه شهری ، ريزش خاك صورت گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، عباس حلوايي‌زاده با اشاره به شایعاتی در […]

مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت:هيچ گونه ريزش و تخريب ديواري در تونل غدير صورت نگرفته و تنها در زير تابليه رمپ جنوب غربي این پروژه شهری ، ريزش خاك صورت گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، عباس حلوايي‌زاده با اشاره به شایعاتی در فضای مجازی در خصوص ريزش خاك در زير تابليه رمپ جنوب غربي تونل غدير ، اظهار كرد: سازه موجود هيچ مشكلي نداشته و در زمان اجراي ساخت همزمان سازه اصلي لوپ و رمپ اعم از شمع‌ها كناري و مياني نيز اجرا شده است.
وی خاطرنشان كرد: به واسطه نبود تملك ابتدا و انتهاي رمپ عمليات خاكبرداري، زير سازي و بازگشايي آن صورت نگرفته است.
حلوائی زاده با بيان اينكه رمپ موجود از بلوار پيامبر اعظم(ص) به سمت تونل غدير اتصال پيدا مي‌كند، گفت: اين امر پس از ايجاد تملك‌هاي بلوار معلم و ادامه تونل غدير به سمت بلوار معلم تحقق پيدا خواهد کرد.
وي عنوان كرد: هيچ گونه ريزش و تخريب ديواري در تونل غدير صورت نگرفته است؛ اكنون در ايام پيك مناسبت‌ها روي سقف مسير رمپ و لوپ موجود براي پاركينگ استفاده مي‌شود.
منبع خبر: اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم